Marka adidas przeciwko presji w sporcie
W najnowszej kampanii adidas, poświęconej walce z presją w sporcie, występują m.in. Lionel Messi, Jude Bellingham i Patrick Mahomes.
W nowej akcji adidas pokazuje, że zarówno zawodowcy, jak i amatorzy mogą zapanować nad presją i czerpać radość oraz satysfakcję z uprawiania sportu.
Kampanię promuje film, którego muzycznym tłem jest "Under Pressure" zespołu Queen i Davida Bowiego.
W spocie adidas przywołuje ikoniczne momenty w sportowych karierach ambasadorów marki adidas; od Jude'a Bellinghama, strzelającego gola w meczu Ligi Mistrzów w debiutanckim sezonie w Real Madryt, po brawurowy występ niemieckiej gimnastyczki Emmy Malewski, podczas Mistrzostw Niemiec w 2022 roku.
Marka adidas przywołuje historie wybitnych sportowców, wśród nich są m.in. futbolista Patrick Mahomes, piłkarka Trinity Rodman, ikona światowej piłki nożnej C kolumbijska piłkarka Linda Caicedo, piłkarz angielskiej reprezentacji i Realu Madryt Jude Bellingham, amerykański koszykarz Anthony Edwards, indyjski krykiecista Rohit Sharma i nowozelandzka reprezentacja rugby.
- W roku niezapomnianych wydarzeń sportowych, nasza rodzina adidas z pewnością zainspiruje nadchodzącą nową falę sportowców na całym świecie. Stworzyliśmy kampanię, by pomóc młodym sportowcom stawić czoła uniwersalnej barierze – presji. Nasza nowa kampania pokazuje, jak przywrócić radość ze sportu i daje wszystkim sportowcom prosty przekaz: You Got This!” - mówi o nowej kampanii adidas Florian Alt, wiceprezes globalnego działu brand communication marki adidas.
Kampanię uzupełniają poradniki i badanie stworzone we współpracy z neuro11 oraz cykl osobistych historii sportowców z teamu adidas, którzy dzielą się swoimi doświadczeniami związanymi z presją.
Dołącz do dyskusji: Marka adidas przeciwko presji w sporcie