Eska TV przed TVN24, TVN i Disney Channel na Facebooku, Eurosport i TVP Sport angażują bardziej niż TVP Info (TOP20)
Po ponad milion użytkowników mają facebookowe fanpage’e czterech polskich stacji telewizyjnych: Eska TV, TVN24, TVN i Disney Channel Polska. W marcu najwięcej działo się na profilu TVN24, którzy wyprzedził pod tym względem fanpage’e Eurosportu i TVP Sport.
Na koniec marca br. facebookowy fanpage Eska TV miał 1,44 mln użytkowników, o 0,2 proc. mniej niż rok wcześniej - wynika z danych firmy SoTrender.
Po ponad milion fanów na Facebooku miały jeszcze TVN24 (1,32 mln), TVN (1,05 mln) oraz Disney Channel Polska (1 mln). Z kolei po ponad 500 tys. użytkowników było na profilach MTV Polska (992,5 tys.), MTV Music Polska (849,2 tys.), 4fun.tv (846,9 tys.) i Canal+ Sport (626 tys.).
Fanpage Polsatu zyskał w skali miesiąca 3 proc. użytkowników, profile MTV Polska i MTV Music Polska straciły po 0,3 proc.
Zdecydowanie najwięcej aktywnych użytkowników - 110,2 tys., o 30 proc. więcej niż miesiąc wcześniej - było w marcu na fanpage’u TVN24.
Na profilu Eurosportu było 57,6 tys. takich internautów, a na profilu TVP Sport - 43 tys. (w obu przypadkach po wzroście o 15 proc.).
Największe procentowe wzrosty pod tym względem osiągnęły fanpage’e Disney Channel Polska (o 215 proc.), TVP VoD (o 106 proc.) oraz Discovery Channel Polska (o 93 proc.).
Na fanpage’u TVN24 internauci wykonali 1,02 mln różnych działań (wpisów, komentarzy, kliknięć w ikonki emocji), co dało wskaźnik interaktywności wynoszący 2,98 mln.
Profil TVP Sport zanotował 544,2 tys. aktywności użytkowników (1,22 mln wskaźnika interaktywności), a Eurosportu - 438,9 tys. (833,3 tys. wskaźnika interaktywności). Na dalszych pozycjach znalazły się fanpage’e Telewizji Republika (248,6 tys. działań) i TVP Info (187,7 tys.).
Dołącz do dyskusji: Eska TV przed TVN24, TVN i Disney Channel na Facebooku, Eurosport i TVP Sport angażują bardziej niż TVP Info (TOP20)