SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Erik Rylski na czele marketingu w Grupie Selena

Erik Rylski dołączył do Grupy Selena, gdzie objął tam nowo utworzone stanowisko chief marketing officer. 

Erik Rylski będzie odpowiedzialny za globalny marketing firmy Selena FM. Jak podano w komunikacie "szczególny nacisk kłaść będzie na obszary: end user marketing, badania marketingowe, customer experience, brand, digital marketing, content, training, a także PR i zagadnienia z zakresu sustainability".

Rylski ma ponad 20-letnie doświadczenie w międzynarodowym środowisku biznesowym i innowacyjnym, które nabył w globalnych organizacjach technologicznych i materiałów budowlanych. Realizowane projekty obejmowały szerokie spektrum technologii, w tym SaaS, IoT, analitykę predykcyjną i sztuczną inteligencję, aplikacje mobilne, zdalne monitorowanie i zaawansowane czujniki. Początki jego kariery to branża materiałów budowlanych – koncern Aalborg Portland.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Erik Rylski jest absolwentem Wydziału Budownictwa Politechniki Gdańskiej oraz studiów MBA w Katz Graduate School of Business przy University of Pittsburgh. 

Dołącz do dyskusji: Erik Rylski na czele marketingu w Grupie Selena

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Z branży
Z artykułu wynika, że pan CMO zamie się tym, czym ma się po prostu zająć :) Fajnie wiedzieć, że będzie robił swoją robotę ;)


Jak podano w komunikacie "szczególny nacisk kłaść będzie na obszary: end user marketing, badania marketingowe, customer experience, brand, digital marketing, content, training, a także PR i zagadnienia z zakresu sustainability"
1 0
odpowiedź