Dwutygodniki people straciły 28 proc. „Flesz” i „Gala” z największymi spadkami
Łączne rozpowszechnianie płatne razem pięciu dwutygodników people w listopadzie ub.r. było o 28,2 proc. mniejsze niż rok wcześniej. Najwięcej straciły „Flesz” i „Gala”, najmniej „Viva”, a wynik liderującego „Party” zmalał o 29,8 proc. - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Według danych ZDKP w listopadzie ub.r. średnie rozpowszechnianie płatne razem dwutygodnika „Party. Życie Gwiazd” (Edipresse Polska) wynosiło 79 025 egz. Rok do roku zmniejszyło się o 33 507 egz. (to 29,8 proc. w dół).
„Viva” (Edipresse Polska) zanotowała najmniejszy procentowo spadek w zestawieniu - o 16 530 egz. (20,1 proc.) do 65 714 egz. Wynik magazynu „Show” (Wydawnictwo Bauer) zmalał o 14 966 egz. (26,3 proc.) do 41 836 egz.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Procentowo najbardziej zmalało średnie rozpowszechnianie płatne razem pisma „Flesz. Gwiazdy & Styl” (Edipresse Polska) - o 14 339 egz. (40,5 proc.) do 21 049 egz. Z końcem grudnia ub.r. Edipresse zdecydowało się zamknąć ten magazyn.
Z kolei zamykająca zestawienie „Gala” (Burda International Polska) zanotowała spadek o 10 064 egz. (33,4 proc.) do 20 052 egz.
Łączne rozpowszechnianie płatne razem pięciu dwutygodników people wyniosło 227 676 egz. Rok do roku zmniejszyło się o 89 406 egz., czyli 28,2 proc.
Tylko „Viva” ze wzrostem miesiąc do miesiąca
W porównaniu z październikiem ub.r. łączne rozpowszechnianie płatne razem magazynów people zmalało o 9 315 egz., czyli 3,9 proc.
Jako jedyny tytuł wzrost osiągnęła „Viva” - o 4 087 egz. (6,6 proc.). Za to wynik „Flesza” zmalał o 2 399 egz. (10,2 proc.), a „Show” - o 3 786 egz. (8,3 proc.).
Prowadzące „Party” zanotowało spadek o 5 586 egz. (6,6 proc.).
Dołącz do dyskusji: Dwutygodniki people straciły 28 proc. „Flesz” i „Gala” z największymi spadkami