Dwójka Polskiego Radia z kampanią wizerunkową
Celem kampanii wizerunkowej Dwójki Polskiego Radia jest poszerzeniegrona dotychczasowych odbiorców. Kampania ma formę tryptyku, a jejhasła to: "Muzyka odmienia", "Piękno odmienia" oraz "Ideeodmieniają".
Wizualizacja odwołuje się do odbiorcy zainteresowanegoliteraturą, muzyką i szeroko pojętą sztuką. Jej zadaniem jestprzekonanie nowego słuchacza, o tym, że dyskusje o kulturze orazaktywne w niej uczestnictwo, nie jest wyłącznie dla wybranych.
Kampania obejmuje outdoor (billboardy i citylighty w metrze,megabillboard na budynku Polskiego Radia, billboardy w dziesięciumiastach Polski: Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Wrocławiu,Trójmieście, Szczecinie, Katowicach, Białymstoku, Łodzi i Lublinie,prasę (dzienniki ogólnopolskie: "Gazeta Wyborcza","Rzeczpospolita", "Dziennik", tygodniki "Wprost" i "Polityka",internet (portal onet.pl), a także spoty radiowe (od 2 do 30czerwca na antenie Programu 2 Polskiego Radia).
Dodatkowo kampanię wspiera animowany film reklamowy autorstwaMagdaleny Wacławik, emitowany na antenach TVP 1 i TVP 2 (od 1 do 16czerwca oraz w TVP Kultura (od 2 do 27 czerwca).
Autorem kreacji jest Paweł Miszewski, artysta plastyk. Za zakupi planowanie mediów odpowiada dział promocji Polskiego Radia.Kampania potrwa do 30 czerwca br.
Dołącz do dyskusji: Dwójka Polskiego Radia z kampanią wizerunkową