Dorota Łoboda-Kąkowicz szefową sieci Adrino
Nową szefową sieci Adrino została Dorota Łoboda-Kąkowicz, będąca dotychczas managing director. Zastąpiła Jacka Dymkowskiego.
Łoboda-Kąkowicz od września 2019r. odpowiadała w Adrino za pracę organizacyjną, modernizację produktu, wdrażania nowych rozwiązań, technologii oraz narzędzi w ramach portfolio produktowego sieci, zarówno tych mobile jak i desktop.
Jako CEO ma koncentrować się na rozwoju oferty w oparciu o rozwiązania technologii programmatic, kładąc nacisk na automatyzację oraz poszerzanie możliwości kreatywnych firmy, a także wzrost pozycji Adrino w zakresie kampanii 360 stopni.
Łoboda-Kąkowicz pracuje w branży marketingowej od 2009 roku. Doświadczenie zawodowe zdobywała między innymi w GroupM oraz w Mindshare. Do Grupy Netsprint, której Adrino jest częścią, dołączyła w 2017 roku, początkowo jako Head of Strategy Division.
Adrino należy do Grupy Netsprint. Dotychczasowy CEO, Jacek Dymkowski rozstał się z Adrino.
Adrino to sieć reklamy internetowej, oferuje rozwiązania premium rich media, reklamę natywną, content i influencer marketing oraz social media. Wśród klientów znajdują się m.in. Publicis Media, GroupM, Volkswagen Group Polska, PKO Bank Polski i Polkomtel.
Dołącz do dyskusji: Dorota Łoboda-Kąkowicz szefową sieci Adrino