Jacek Dymkowski dyrektorem zarządzającym Reprise Media
Z początkiem listopada br. funkcję dyrektora zarządzającego agencji Reprise Media (Mediabrands Polska) obejmie Jacek Dymkowski. Zastąpi na tym stanowisku Martę Bąkowska, która obecnie przebywa na urlopie macierzyńskim.
Dymkowski będzie odpowiedzialny za całościową realizację strategii biznesowej agencji, budowanie i rozwój relacji biznesowych z klientami, zarządzanie zespołem oraz nadzorowanie jej najważniejszych projektów. Będzie raportował bezpośrednio do Moniki Bronowskiej, CEO Mediabrands Poland i Mediabrands CEE.
Marta Bąkowska, dotychczas pełniąca funkcję szefa Reprise’a, obecnie przebywa na urlopie macierzyńskim.
Jacek Dymkowski dołączy również do zarządu operacyjnego grupy Mediabrands. W jego skład wchodzą managerowie z domów mediowych UM i Initiative, agencji Reprise, Matterkind, Kinesso oraz pracujący w strukturach wspólnych Mediabrands (m.in. strategia, trading, HR).
Jacek Dymkowski ma kilkuletnie doświadczenie pracy w branży reklamowo-mediowej. Ostatnio zarządzał firmą Adrino, a wcześniej pracował m.in. w firmach Publicis Media oraz Agorze.
Dołącz do dyskusji: Jacek Dymkowski dyrektorem zarządzającym Reprise Media