DHL Express reklamuje 'inteligentną przesyłkę z sieci'
Pod hasłem 'Inteligentna przesyłka z sieci' rusza kampaniareklamowa DHL Express. Firma promuje w niej usługi skierowane dopodmiotów działających w sieci.
Rozpoczynająca się właśnie kampania DHL Express pod hasłem"Inteligentna przesyłka z sieci" reklamuje usługi skierowane dofirm sprzedających towary w internecie. Motywem przewodnim kreacjijest przesyłka DHL, która przez labirynt bardzo szybko przemieszczasię z e-sklepu do rąk odbiorcy. Kampania podkreśla trzynajważniejsze cechy tej oferty: obsługę zamówienia, doręczenie woptymalnym czasie i rozliczenie finansowe.
Akcja od 6 kwietnia jest prowadzona w internecie, obejmując wformie billboardów i reklam śródtekstowych wybrane porównywarkicenowe. Kreację kampanii - zaplanowanej do 1 maja - przygotowałdział komunikacji marketingowej i PR DHL Express Poland wspólnie zagencją Adv.pl, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajął siędom mediowy Codemedia.
Dołącz do dyskusji: DHL Express reklamuje 'inteligentną przesyłkę z sieci'
http://alarm-dla-domu.blogspot.com