Delecta na święta promuje pierniczki „Z serca natury”
Delecta promuje w najnowszej kampanii reklamowej mieszkankę do samodzielnego wyrobu pierników "Z serca natury" oraz flamastry do dekoracji ciastek. Działania promocyjne realizują Opus B, Starcom i 38PR & Content Communication.
Głównym elementem promocji jest bilbord sponsorski, który emitowany jest do 23 grudnia w telewizji TVN, TVP2, Polsacie oraz w stacjach tematycznych TVN.
W połowie grudnia na profilu Delektujemy na Facebooku odbędzie się konkurs, w którym do wygrania będą m.in. zestawy produktów Delecty.
Kampanię wspierają działania PR, w ramach których dziennikarze otrzymali od producenta wysyłki kreatywne, zachęcające do własnoręcznego wykonywania i ozdobienia pierniczków "Z serca natury". Ponadto zrealizowano specjalne warsztaty kulinarne dla mediów.
Za kreację bilboardu sponsorskiego oraz aktywności w social mediach marki odpowiada agencja Opus B. Zakup mediów realizuje dom mediowy Starcom. Natomiast za działania PR odpowiada 38PR & Content Communication.
Dołącz do dyskusji: Delecta na święta promuje pierniczki „Z serca natury”