Sylwia Grzeszczak z nowym hitem w reklamie sklepów Deichmann
Ruszyła kolejna kampania reklamowa sklepów obuwniczych Deichmann z udziałem Sylwii Grzeszczak. Piosenkarka jest ich ambasadorką marketingową od ub.r.
W nowej kampanii promowane są buty z jesiennej oferty sklepów Deichmann. Spoty pokazują, jak Sylwia Grzeszczak dołącza do innych kobiet w codziennych sytuacjach. Inspiracją scenariuszy reklam są historie o wyjątkowości kobiet zebrane w ramach konkursów organizowanych przez sieć Deichmann we współpracy z RMF FM i Radiem Zet.
- Badania przeprowadzone po zakończeniu dwóch odsłon kampanii w 2022 r. pokazały, że nowa komunikacja została bardzo dobrze przyjęta przez grupę docelową marki. Została oceniona jako atrakcyjna oraz zwracająca uwagę. Szczególnie wysoko została oceniona sympatia do ambasadorki - Sylwii Grzeszczak. Oceniając wyniki kampanii, możemy stwierdzić, że miały one pozytywny wpływ nie tylko na wizerunek marki Deichmann, ale też na intencję zakupu - komentuje Małgorzata Tyliba, szefowa marketing i PR marki Deichmann w Europie Środkowej i Północnej.
W spocie Deichmann piosenka Sylwii Grzeszczak „Bang bang”
Kampania jest realizowana pod hasłem „Bądź wyjątkowa. Bo chodzi o to, żeby być sobą”. W spocie słychać ostatniego przeboju Sylwii Grzeszczak - „Bang bang”.
Akcja jest podzielona na dwa etapy. Pierwszy, trwający od 11 września obejmuje 30-sekundowy spot i cztery 15-sekundowe reklamy dostosowane do różnych grup docelowych. Kolejny będzie realizowany w październiku.
Kampania jest realizowana w telewizji (kanały główne, tematyczne ich platformy VOD), internecie (m.in. YouTube, Tik Tok, Instagram i Facebook), prasie oraz sklepach Deichmann (materiały POS).
Spoty do kampanii przygotowała agencja OS3. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Starcom.
Dołącz do dyskusji: Sylwia Grzeszczak z nowym hitem w reklamie sklepów Deichmann