Dębowe Mocne: Na dobre rzeczy warto poczekać (wideo)
W telewizji trwa kampania reklamowa piwa Dębowe Mocne. Akcję pod hasłem „Na dobre rzeczy warto poczekać” przygotowały firmy GPD Advertising, FilmWorks i Starcom.
Nowy spot reklamowy Dębowego Mocnego jest utrzymany w konwencji filmu kostiumowego. Dwóch bohaterów, którzy po kryjomu zakradają się do piwnicy arystokraty, zostaje przyłapanych przez gospodarza domu, ponieważ zbyt długo raczyli się piwem tej marki. Cała historia ma przewrotnie ilustrować hasło: „Na dobre rzeczy warto poczekać”.
Spot od 27 sierpnia jest emitowany w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych oraz wybranych kanałach tematycznych.
Kreację kampanii przygotowała agencja GPD Advertising, produkcją reklamy zajęła się firma FilmWorks, a media zaplanował dom mediowy Starcom.
Dołącz do dyskusji: Dębowe Mocne: Na dobre rzeczy warto poczekać (wideo)