Danae i EU-Consult z Grupą BST będą realizować badania społeczne dla Kancelarii Premiera
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów zakończyła przetarg na realizację zlecanych przez nią badań społecznych. Wybrała w nim do współpracy firmę Danae oraz konsorcjum firm EU-Consult i Grupa BST.
Przetarg Kancelarii Premiera dotyczył realizacji badań o tematyce społecznej - jakich konkretnie obszarów życia społecznego, tego na etapie przetargu nie sprecyzowano.
Trwające od czerwca postępowanie było podzielone na 3 części.
Pierwsza dotyczyła wykonania ilościowych badań społecznych techniką CATI i/lub CAPI na reprezentatywnych próbach ogólnopolskich. Budżet tej części wynosił blisko 1,7 mln zł.
W tej części oferty złożyły: Kantar Polska, ARC Rynek i Opinia, Danae, Ipsos, Fundacja Instytut Badań Rynkowych i Społecznych oraz konsorcjum złożone z EU-Consult i Grupy BST.
Zwyciężyła oferta Danae.
Druga część dotyczyła wykonania ilościowych badań społecznych techniką CATI na próbach celowych. Budżet wynosi 350,6 tys. zł. Tutaj wpłynęły oferty od tych samych firm, co w części pierwszej.
Tu też wygrała firma Danae.
Trzecia część z kolei dotyczyła wykonania jakościowych badań społecznych techniką zogniskowanych wywiadów grupowych FGI. W tym przypadku budżet wynosił 289,1 tys. zł.
Współpracą z KPRM w tej części zainteresowane były: Fundacja Centrum Badania Opinii Społecznej, Kantar Polska, ARC Rynek i Opinia, Ipsos, 4P Research Mix, Fundacja Instytut Badań Rynkowych i Społecznych oraz konsorcja: EU-Consult z Grupa BST oraz konsorcjum firm Openfield.
W tym przypadku KPRM wybrała ofertę konsorcjum firm EU-Consult i Grupy BST.
Z wybranymi firmami KPRM będzie pracować do końca grudnia 2021 roku. Budżet, jaki na ten cel przeznaczyła wynosi 2,3 mln zł.
Dołącz do dyskusji: Danae i EU-Consult z Grupą BST będą realizować badania społeczne dla Kancelarii Premiera