„Cztery Kąty” z największym spadkiem sprzedaży wśród pism wnętrzarskich, tylko „Weranda” na plusie
W kwietniu br. nowym liderem sprzedaży ogółem wśród magazynów wnętrzarskich zostało „Moje Mieszkanie”, które wyprzedziło „Cztery Kąty”. Tytuł Agory zanotował największy spadek w zestawieniu, a zyskała tylko „Weranda”.
Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika „Moje Mieszkanie” (ZPR Media) w kwietniu 2016 roku wyniosła 56 674 egz. W porównaniu do analogicznego miesiąca rok wcześniej zmniejszyła się ona o 10,04 proc. W kwietniu 2015 roku tytuł ten był drugi.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Na drugą pozycję spadły „Cztery Kąty” (Agora). Sprzedaż ogółem tego tytułu w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej zmalała o 32,70 proc. do poziomu 48 082 egz. - jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu.
Ostatnie miejsce na podium zajął miesięcznik „M jak Mieszkanie” (ZPR Media). Jego wynik sprzedażowy w analizowanym okresie wyniósł 45 350 egz., po spadku o 5,64 proc.
Oczko niżej uplasował się magazyn „Weranda” (Wydawnictwo Te-Jot). Jego średni wynik zwiększył się o 5,58 proc. do 27 021 egz. Jednocześnie był to jedyny wzrost w zestawieniu.
ZKDP | kwiecień | Dynamika | |||||
Wirtualnemedia.pl | 2016 | 2015 | |||||
Tytuł | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | W proc. |
Moje Mieszkanie | 108 388 | 56 674 | 56 674 | 108 400 | 62 998 | 62 996 | -10,04% |
Cztery Kąty | 120 000 | 53 273 | 48 082 | 118 000 | 76 813 | 71 446 | -32,70% |
M jak Mieszkanie | 91 400 | 45 350 | 45 350 | 91 500 | 48 335 | 48 063 | -5,64% |
Weranda | 43 000 | 27 021 | 27 021 | 43 000 | 25 592 | 25 592 | 5,58% |
Dobre Wnętrze | 35 800 | 14 578 | 12 049 | 35 800 | 14 820 | 12 360 | -2,52% |
Dom & Wnętrze | 24 620 | 10 548 | 5 677 | 21 500 | 8 282 | 6 924 | -18,01% |
W kwietniu br. w porównaniu do poprzedniego miesiąca jedynym wzrostem, wynoszącym 1,38 proc., pochwalić się mógł miesięcznik „Dobre Wnętrze” (ZPR Media). Z kolei największy spadek odnotował tutaj „Dom & Wnętrze” (Agora) - było to 22,60 proc.
ZKDP | 2016 | Dynamika | |||||
Wirtualnemedia.pl | kwiecień | marzec | |||||
Tytuł | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | W proc. |
Moje Mieszkanie | 108 388 | 56 674 | 56 674 | 108 012 | 69 421 | 69 421 | -18,36% |
Cztery Kąty | 120 000 | 53 273 | 48 082 | 84 000 | 53 668 | 49 312 | -2,49% |
M jak Mieszkanie | 91 400 | 45 350 | 45 350 | 90 790 | 47 232 | 47 232 | -3,98% |
Weranda | 43 000 | 27 021 | 27 021 | 43 000 | 27 425 | 27 425 | -1,47% |
Dobre Wnętrze | 35 800 | 14 578 | 12 049 | 34 600 | 15 355 | 11 885 | 1,38% |
Dom & Wnętrze | 24 620 | 10 548 | 5 677 | 20 000 | 9 335 | 7 335 | -22,60% |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Cztery Kąty” z największym spadkiem sprzedaży wśród pism wnętrzarskich, tylko „Weranda” na plusie