SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Cztery Kąty” z największym spadkiem sprzedaży wśród pism wnętrzarskich, tylko „Weranda” na plusie

W kwietniu br. nowym liderem sprzedaży ogółem wśród magazynów wnętrzarskich zostało „Moje Mieszkanie”, które wyprzedziło „Cztery Kąty”. Tytuł Agory zanotował największy spadek w zestawieniu, a zyskała tylko „Weranda”.

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika „Moje Mieszkanie” (ZPR Media) w kwietniu 2016 roku wyniosła 56 674 egz. W porównaniu do analogicznego miesiąca rok wcześniej zmniejszyła się ona o 10,04 proc. W kwietniu 2015 roku tytuł ten był drugi.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Na drugą pozycję spadły „Cztery Kąty” (Agora). Sprzedaż ogółem tego tytułu w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej zmalała o 32,70 proc. do poziomu 48 082 egz. - jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu.

Ostatnie miejsce na podium zajął miesięcznik „M jak Mieszkanie” (ZPR Media). Jego wynik sprzedażowy w analizowanym okresie wyniósł 45 350 egz., po spadku o 5,64 proc.

Oczko niżej uplasował się magazyn „Weranda” (Wydawnictwo Te-Jot). Jego średni wynik zwiększył się o 5,58 proc. do 27 021 egz. Jednocześnie był to jedyny wzrost w zestawieniu.

ZKDP

kwiecień

Dynamika

Wirtualnemedia.pl

2016

2015

Tytuł

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

W proc.

Moje Mieszkanie

108 388

56 674

56 674

108 400

62 998

62 996

-10,04%

Cztery Kąty

120 000

53 273

48 082

118 000

76 813

71 446

-32,70%

M jak Mieszkanie

91 400

45 350

45 350

91 500

48 335

48 063

-5,64%

Weranda

43 000

27 021

27 021

43 000

25 592

25 592

5,58%

Dobre Wnętrze

35 800

14 578

12 049

35 800

14 820

12 360

-2,52%

Dom & Wnętrze

24 620

10 548

5 677

21 500

8 282

6 924

-18,01%

W kwietniu br. w porównaniu do poprzedniego miesiąca jedynym wzrostem, wynoszącym 1,38 proc., pochwalić się mógł miesięcznik „Dobre Wnętrze” (ZPR Media). Z kolei największy spadek odnotował tutaj „Dom & Wnętrze” (Agora) - było to 22,60 proc.

ZKDP

2016

Dynamika

Wirtualnemedia.pl

kwiecień

marzec

Tytuł

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

W proc.

Moje Mieszkanie

108 388

56 674

56 674

108 012

69 421

69 421

-18,36%

Cztery Kąty

120 000

53 273

48 082

84 000

53 668

49 312

-2,49%

M jak Mieszkanie

91 400

45 350

45 350

90 790

47 232

47 232

-3,98%

Weranda

43 000

27 021

27 021

43 000

27 425

27 425

-1,47%

Dobre Wnętrze

35 800

14 578

12 049

34 600

15 355

11 885

1,38%

Dom & Wnętrze

24 620

10 548

5 677

20 000

9 335

7 335

-22,60%

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Dołącz do dyskusji: „Cztery Kąty” z największym spadkiem sprzedaży wśród pism wnętrzarskich, tylko „Weranda” na plusie

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
aga
Dlaczego Państwo nie umieszczają w zestawieniu tytułu Elle Deco wyd. Burda Media?

odpowiedź
User
Księgowy
Pod zarządem Szajkowskiej Cztrem kątom sprzedaż spadła o prawie 9 proc. http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/sprzedaz-miesiecznikow-w-polsce-i-polrocze-2017
odpowiedź