Czas reklamowy w trakcie Super Bowl prawie wyprzedany
Telewizja Fox prawie całkowicie wyprzedała czas reklamowy w trakcie przyszłorocznego Super Bowl.
Według źródeł zaznajomionych ze sprawą, na ponad trzy miesiące przed finałem rozgrywek zawodowej ligi footballu amerykańskiego NFL, stacja sprzedała już około 90 procent z 63 półminutowych spotów reklamowych, przeznaczonych do emisji w trakcie Super Bowl - informuje serwis Advertising Age.
Doniesienia te kontrastują z poprzednimi latami, gdy stacje, na których antenie transmitowana była impreza, do ostatnich dni przed imprezą miały jeszcze wolne miejsca dla reklamodawców. Dla przykładu, w zeszłym roku CBS do połowy stycznia sprzedała tylko 42 spoty.
Obecnie cena za jeden z pozostałych do wykupienia 30-sekundowych spotów reklamowych w trakcie Super Bowl, dochodzi już do poziomu 2,7 miliona dolarów.
Finał rozgrywek NFL odbędzie się 3 lutego przyszłego roku.
źródło: Advertising Age
Dołącz do dyskusji: Czas reklamowy w trakcie Super Bowl prawie wyprzedany