SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

CMO SUMMIT CEE by Shortlist już za kilka dni

19 listopada b.r. odbędzie się kolejna edycja CMO SUMMIT CEE by Shortlist - kolejna edycja konferencji skierowanej do top managerek i managerów marketingu, reklamodawców z Polski i zagranicy. Tym razem odbędzie się pod hasłem EFFECTIVENESS & NO BOUDARIES.

CMO SUMMIT i CMO SUMMIT CEE to cykliczne konferencje merytoryczne skierowane do osób zarządzających działami marketingu, komunikacji, commerce, e-commerce, mediów w firmach i korporacjach reklamodawców. Shortlist Consulting organizuje to wydarzenie dwa razy w roku, jesienią i wiosną. 10 edycja konferencji, na której zgromadziło się ok 200 marketerów, odbyła się w czerwcu w głównej siedzibie META w Warszawie pod hasłem “Code for growth”.

Jesienna edycja, która skupi się wokół motywu przewodniego EFFECTIVENESS & NO BOUDARIES, organizowana jest w formule on-line i ma dotrzeć do osób zarządzających marketingiem zarówno w Polsce, jak i zagranicą.

W wirtualnym studio CMO SUMMIT CEE pojawią się m.in. tacy eksperci jak Anna Pańczyk, strategic partnerships & global solutions w Stagwell Group, która wspólnie z Andrzejem Popławskim, head of commercial w Żabka Nano opowiedzą o tym jak odważne i innowacyjne partnerstwa przekraczają granice i odblokowują sukces oparty na wykorzystaniu danych.

W imieniu Związku Firm PR o 5 krokach w efektywnym przetargu PR i kampanii “Partnerski Przetarg”, przygotowanej przez ZFPR, opowiedzą przedstawiciele klientów: Agnieszka Kępińska-Sadowska, director corporate Affairs CEE w Haleon oraz przedstawiciele branży PR: Sebastian Stępak, CEO w MSL CEE i Tomasz Lis, managing director at Havas PR Warsaw. 

Z kolei Marta Macke, CEO Shortlist Consulting i Jacek Dzięcielak, CEO DGTAL Media strategy & Advice podzielą się perspektywą doradców i audytorów pracujących z reklamodawcami przy analizie rynku i wyborze partnerów z branży komunikacji marketingowej. Paweł Kuczma, CEO w Pure Play opowie o usłudze jaką jest in-house i odpowie na pytanie jak zbudować efektywny zespół mediów cyfrowych, nie zatrudniając nikogo i oszczędzając 30% budżetu medialnego.

Na zakończenie konferencji Darek Maciołek, CMO BNP Paribas oraz przedstawiciel zarządu Polskiej Organizacji Reklamodawców wspólnie z Błażejem Soniewickim, CEO K+ Digital (K+ Group) przedstawią główne wnioski z badania CMO Survey. 

Dołącz do dyskusji: CMO SUMMIT CEE by Shortlist już za kilka dni

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl