Chrome zyskuje na urządzeniach mobilnych - tracą Safari, Opera Mini i Internet Explorer
Chrome - najpopularniejsza przeglądarka internetowa wykorzystywana w telefonach komórkowych i tabletach - zanotowała w marcu 2016 r. wyraźny wzrost udziału w rynku. Straciły natomiast konkurencyjne aplikacje.
Z danych Net Applications wynika, że w marcu br. mobilna odsłona przeglądarki Google Chrome miała 45,57 proc. udziału w rynku - o 2,64 pkt. proc. więcej niż w lutym.
Tymczasem spadki zanotowały w tym samym czasie kolejne w zestawieniu przeglądarki: Safari firmy Apple (z 33,42 proc. do 32,7 proc.), aplikacja wbudowana w system Android (z 10,47 proc. do 10,09 proc.), Opera Mini (z 7,76 proc. do 6,57 proc.) oraz Internet Explorer (z 2,52 proc. do 2,48 proc.).
Dołącz do dyskusji: Chrome zyskuje na urządzeniach mobilnych - tracą Safari, Opera Mini i Internet Explorer