Ceny reklam w TVN w górę o 5 proc. Najdroższe przy „Faktach” i „Kuchennych rewolucjach”
Ceny spotów w lipcowej ofercie reklamowej TVN są średnio o 4,9 proc. wyższe od tych sprzed roku. Najwięcej kosztują spoty przy „Faktach”, „Kuchennych rewolucjach” i „Sporcie”.
- Podwyżka ceny związana jest z wyjściem naprzeciw oczekiwaniom rynku na pojemność reklamową i atrakcyjność kontentu. TVN w wakacje stawia na bardzo atrakcyjną ramówkę. Przez cały lipiec widzowie oglądać będą premierowe odcinki serialu „Na Wspólnej” oraz programu „Uwaga!”. Na bieżąco emitowane będą weekendowe wydania „Dzień Dobry Wakacje”, połączone z „Projektem Plaża”. Relacje z eventów i innych akcji przez całe wakacje będzie przekazywał Olivier Janiak w swoim Programie „Co za tydzień” - wyjaśnia powody podwyżki cen Marcin Bogłowski, dyrektor działu badań i rozwoju produktu reklamowego w TVN.
Najwięcej kosztują spoty przy „Faktach” (wszystkie stawki w tekście to ceny spotów 30-sekundowych, bez rabatów). Za emisję w niedzielę trzeba zapłacić 24,7 tys. zł (wobec 26,9 tys. zł rok temu), w sobotę - 19,2 tys. zł (rok temu 17,8 tys. zł), a w dzień powszedni - 23,7 tys. zł (23,2 tys. zł przed rokiem).
Za reklamę przy „Sporcie” nadawanym tuż po „Faktach” reklamodawcy zapłacą 19,7 tys. zł przy emisji w dzień powszedni, 18,1 tys. zł w sobotę oraz 19,8 tys. zł w niedzielę. Z kolei cena spotu przy „Pogodzie” wynosi odpowiednio: 18,6 tys. zł, 17,1 tys. zł i 18 tys. zł.
Obecność reklamowa przy serialu „Na wspólnej” to wydatek rzędu 19,5 tys. zł, a przy programie „Uwaga!” - do 17,6 tys. zł. W tym roku TVN pokaże ich premierowe odcinki, a nie jak to miało zwykle miejsce w okresie wakacyjnym - powtórki.
Spoty przy czwartkowych „Kuchennych rewolucjach” kosztują od 15 do 22 tys. zł, zaś przy filmach po godz. 20 - w zależności od dnia - od 10,2 do 19,2 tys. zł. W piątkowym paśmie Superkino kosztują od 14,6 do 19,2 tys. zł, w sobotni wieczór - od 10,2 do 11,5 tys. zł, a niedzielny - od 15,1 do 15,7 tys. zł.
W zeszłym tygodniu swój cennik reklamowy na lipiec ogłosiła Telewizja Polska (zobacz szczegóły).
Dołącz do dyskusji: Ceny reklam w TVN w górę o 5 proc. Najdroższe przy „Faktach” i „Kuchennych rewolucjach”
Skrajnie powtarzalny program. Kazdy odcinek jest kalka poprzedniego (z piec wariantow "problemu" i zawsze identyczny sposob jego rozwiazania - taka sama konstrukcja; wlaczajac TV wiemy, co bedzie, jak bedzie i jak sie skonczy).
A jednak... ludzie to ogladaja. DLACZEGO?!