Cennik reklamowy TVN: 100 tys. zł za „Mam talent” i „Masterchefa”
W październikowym cenniku reklamowym TVN spoty są średnio o 0,4 proc. tańsze niż rok wcześniej. Najwięcej - po ok. 100 tys. zł - trzeba wydać na reklamę przy programach rozrywkowych „Mam talent” i „Masterchef”.
Według nowego cennika TVN reklamy przy emitowanym w sobotę po godz. 20 „Mam talent” kosztują od 92,7 do 99,8 tys. zł (wszystkie podane w tekście kwoty są cenami netto spotów 30-sekundowych). To nieco więcej niż przed rokiem, kiedy za reklamy przy programie trzeba było zapłacić od 83,7 do 98,7 tys. zł.
Ceny spotów przy drugim weekendowym show rozrywkowym - pokazywanym w niedzielne wieczory „Masterchefie” - wynoszą od 86 do 100,3 tys. zł. To znacznie więcej niż rok wcześniej - wtedy reklamy przy programie kosztowały od 73,3 do 85,1 tys. zł.
Nieco staniały za to w skali roku spoty przy czwartkowych odcinkach „Kuchennych rewolucji” - w październiku ub.r. ich ceny wynosiły od 80,1 do 89,1 tys. zł, a obecnie jest to od 57,9 do 89,1 tys. zł. Na reklamę przy „Bitwie o dom” trzeba wydać 40,8-47 tys. zł (przed rokiem w tym paśmie pokazywane były filmy, przy których najdroższy spot kosztował 42,8 tys. zł), przy talk-show Kuby Wojewódzkiego - maksymalnie 61,9 tys. zł (wobec 60,3 tys. zł rok wcześniej), a przy „Perfekcyjnej pani domu” - najwyżej 52,6 tys. zł (przed rokiem było to 54,9 tys. zł).
>>> „Kuba Wojewódzki” z ciągiem dalszym w tvnplayer
Wśród seriali najdrożsi dla reklamodawców są „Lekarze”, przy których spoty kosztują od 60,6 do 87,7 tys. zł (wobec 55,7-84,8 tys. zł przed rokiem). Za reklamę przy „Prawie Agaty” należy zapłacić maksymalnie 79 tys. zł (wobec 80,1 tys. zł w październiku ub.r.), a przy „Przepisie na życie” - 78,6 tys. zł (przed rokiem serial nie był emitowany). Spoty przy „Na Wspólnej” kosztują 71,3 tys. zł (tyle samo co rok wcześniej), a przy „W-11 Wydziale Śledczym” - 51,9-53,8 tys. zł (wobec 46-47 tys. zł).
>>> Koło i minimalizm w nowej oprawie graficznej TVN (wideo)
Ceny reklam przy „Faktach” wynoszą 83,6 tys. zł (przy emisji w dzień powszedni), 72,4 tys. zł (emisja w sobotę) i 89,8 tys. zł (emisja w niedzielę). Przed rokiem spoty w tym paśmie kosztowały od 77,3 do 86,4 tys. zł.
Wśród pakietów GRP najdroższy jest ten skierowany do mężczyzn w wieku 16-39 lat - jeden GRP kosztuje w nim 11,87 tys. zł (950 zł więcej niż rok wcześniej). Natomiast jeden GRP w pakiecie do wszystkich widzów w wieku 16-49 kosztuje 7,43 tys. zł (tyle samo co przed rokiem).
Dołącz do dyskusji: Cennik reklamowy TVN: 100 tys. zł za „Mam talent” i „Masterchefa”