Carska Rosja reklamuje Rage Age
W prasie i na outdoorze trwa kampania reklamowa odzieży Rage Age. Akcję przygotował dział marketingu tej firmy we współpracy z Ad i Media.
Prowadzona od początku października kampania odzieży Rage Age reklamuje jej jesienno-zimową kolekcję, nawiązującą stylistycznie do carskiej Rosji. Layouty wykorzystywane w kampanii są zainspirowane Erastem Pietrowiczem Fandorinem, bohaterem serii powieści Borisa Akunina o rosyjskim Sherlocku Holmesie.
Akcja – zaplanowana do końca października – obejmuje prasę („Male Men”, „Fashion Magazine”, „CKM”, „Viva!”, „Viva! Moda”, „Forbes”, „Chic Magazine”, „Moda i Styl”, „Business in Poland”) oraz outdoor (backlighty i nośniki wielkoformatowe).
Kreację kampanii – na podstawie zdjęć wykonanych przez Roberta Wolańskiego – i planowanie mediów na jej potrzeby przygotował dział marketingu Rage Age, a nośniki wielkoformatowe zakupiła firma Ad i Media.
Dołącz do dyskusji: Carska Rosja reklamuje Rage Age