SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Calzedonia rozszerza współpracę z iProspect

Marka Calzedonia rozszerza dotychczasową współpracę z agencją iProspect należącą do dentsu Polska. Wybrała ją w przetargu do działań performance.

Agencja iProspect z grupy dentsu prowadziła do tej pory dla Calzedonii działania wizerunkowe w kanałach online i offline. Współpraca została właśnie poszerzona o działania performance. Umowa ma charakter długofalowy. 

Grupa dentsu Polska współpracuje z Calzedonią od 2016 roku.

– Przez te sześć lat zdążyliśmy dobrze poznać naszego klienta. Tym bardziej cieszy, że postanowił on nam zaufać i powierzyć iProspect obsługę performance. Wierzę, że nasz zespół ekspertów sprosta oczekiwaniom marki – mówi Izabela Sochacka, client service managing director, media & performance line, dentsu Polska.

Markę reklamowała m.in. Anna Lewandowska.

 

Dołącz do dyskusji: Calzedonia rozszerza współpracę z iProspect

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl