Burgery "lepiej smakują z Pepsi"
Pepsi w nowej kampanii reklamowej przypomina, że nie jest dostępna w wielu popularnych fast-foodach. Akcję przygotowano na potrzeby rynku amerykańskiego.
Pepsi przygotowało nową kampanię Najnowsza w związku z obchodzonym w Stanach Zjednoczonych Narodowym Dniem Hamburgera. Marka przypomina konsumentom, że w lokalach serwujących burgery nie serwuje się Pepsi, a konkurencyjne napoje. To aluzja to wieloletniej współpracy Coca-Coli i McDonald's.
Better with Pepsi
Marka pyta w spocie, czy nie czas sprawdzić i udowodnić wszystkim, że burgery są lepsze z Pepsi?
Kampania okraszona jest hasztagami #BetterWithPepsi oraz #ThatsWhatILike. Towarzyszą jej akcje samplingowe w okolicach lokali z fast foodami.
- Nasza inicjatywa #BetterWithPepsi to zabawny sposób na podkreślenie roli, jaką Pepsi odgrywa w podnoszeniu walorów smakowych burgerów, jednocześnie przypomina konsumentom, że mają wybór, jeśli chodzi o napoje - mówi Todd Kaplan, wiceprezes ds. marketingu Pepsi.
Kreację przygotowała AMV BBDO.
Dołącz do dyskusji: Burgery "lepiej smakują z Pepsi"