Spektakularne kampanie OOH z elementami non-standard 3D w Centrum Warszawy - realizacja Braughman Group Media
Braughman Group Media, lider wielkoformatowej reklamy zewnętrznej na polskim rynku, zrealizował dwie innowacyjne kampanie wielkoformatowe w centrum Warszawy, przy skrzyżowaniu Alei Sikorskiego (Dolinki Służewieckiej), Alei Witosa oraz ul. Sobieskiego dla globalnych marek Hyundai oraz Eduscho.
Reklamy zostały wzbogacone o elementy niestandardowe LED oraz 3D. Średni miesięczny traffic przy tej lokalizacji zgromadził blisko 4.5 mln. odbiorców. Projekty zostały zrealizowane na powierzchni blisko 3 000 m2, co stanowi największą reklamę wielkoformatową w Polsce.
Realizacja dla Hyundai, globalnego koncernu samochodowego, została wzbogacona elementami LED, co daje spektakularny efekt wizualny, zwłaszcza podczas godzin wieczornych. Reklama dla marki Eduscho, powstała z elementem niestandardowym 3D, co potęguje dodatkowo efekt optyczny i przyciąga wzrok odbiorców.
- Nośniki reklamy zewnętrznej wzbogacone o elementy 3D oraz oświetlenie LED nie tylko przyciągają uwagę, ale również potęgują siłę przekazu reklamowego. Dzięki temu, że są bardziej interaktywne i innowacyjne, reklamy takie są zapamiętywane na dłużej przez odbiorców, co przekłada się na większą skuteczność kampanii. To nie tylko sposób na wyróżnienie się na tle konkurencji, ale także skuteczny sposób na zwiększenie sprzedaży reklamowanego produktu. – podkreśla Wojciech Zeńko, Z-ca Dyrektora Sprzedaży Braughman Group Media.
Braughman Group Media, jest obecnie liderem wielkoformatowej reklamy zewnętrznej oraz digital OOH w Polsce. Firma specjalizuje się również w dziedzinie ręcznie malowanych murali. Braughman posiada aktualnie w swoim portfolio ponad 350 powierzchni wielkoformatowych, 80 prestiżowych powierzchni muralowych oraz sieć spektakularnych nośników Digital OOH w całym kraju.