Blue Media klientem domu mediowego UM
Spółka technologiczna Blue Media (wkrótce Autopay) wybrała dom mediowy UM (IPG Mediabrands) jako partnera strategicznego w obszarach komunikacji, technologii marketingowych i zarządzania danymi.
Agencja mediowa UM (IPG Mediabrands) rozpoczęła współpracę z firmą Blue Media – fintechem, z którego produktów, korzysta ok. 35 tys. firm i ponad 10 mln użytkowników miesięcznie.
UM została wybrana w wyniku przetargu, w którym brały udział trzy agencje. Ich nazw nie ujawniono.
- Długo szukaliśmy partnera, który ma nie tylko ogromne doświadczenie medialne, ale również doskonale rozumie nasze ambicje i cele. Cieszymy się, że to właśnie UM będzie nam towarzyszył w tworzeniu i egzekucji strategii nowej marki parasolowej Autopay - , mówi Damian Lüdke, head of brand experience HUB, Blue Media.
Do zadań UM należy doradztwo i wsparcie strategiczne Blue Media w obszarach komunikacji, technologii marketingowych i zarzadzania danymi,oraz pełna obsługa mediowa działań, których celem jest zbudowanie szerokiej świadomości marki i oferowanych przez nią rozwiązań, zarówno w obszarze B2B, jak i B2C.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
UM będzie również wspierać plany ekspansji zagranicznej Autopay Mobility, która zamierza przekształcić się w międzynarodową firmę technologiczną.
Dołącz do dyskusji: Blue Media klientem domu mediowego UM