Biedronka pokazuje w reklamach, jak powstaje polska żywność (wideo)
W nowej wizerunkowej kampanii reklamowej Biedronki dostępne w tych sklepach polskie artykuły żywnościowe polecają ich producenci. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Duda Polska, OTO Film i MEC.
W pierwszych reklamach występują Magdalena Szabłowska, dyrektor Grupy Mlekovita dostarczającej do sklepów Biedronka mleko, oraz Paweł Jendrzejczak, współwłaściciel Agroserwsu, zaopatrującego sieć dyskontów w jabłka. Oboje w superlatywach opisują, w jaki sposób w ich firmach odbywa się produkcja oraz jak układa im się współpraca z Biedronką. Spoty podkreślają, że w Biedronce można znaleźć najlepsze polskie produkty. „Swoje chwalimy” - brzmi końcowy slogan.
Biuro prasowe Jeronimo Martins Polska informuje Wirtualnemedia.pl, że już od wielu lat w kampaniach Biedronki reklamowane są polskie produkty. Powodem jest fakt, że 90 proc. artykułów żywnościowych sprzedawanych w tych sklepach jest krajowego pochodzenia.
Jeronimo Martins Polska nie ujawnia na razie, czy w reklamach pojawią się przedstawiciele jeszcze innych dostawców żywości do Biedronki.
Przypomnijmy, że wiosną ub.r. polską żywność dostępną w Biedronce reklamował Daniel Olbrychski (przeczytaj więcej i zobacz spot).
Obecna akcja reklamowa jest prowadzona w telewizji (największe stacje), prasie (pisma ogólnopolskie), internecie (m.in. serwis swojechwalimy.biedronka.pl), na outdoorze (billboardy) oraz w samych sklepach Biedronka. Potrwa do 5 marca.
Kreację kampanii przygotowała agencja Duda Polska, spoty telewizyjne wyprodukowało studio OTO Film, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC.
W ub.r. cennikowe wydatki na reklamy Biedronki (bez internetu) wyniosły 207,5 mln zł, o 17 proc. więcej niż rok wcześniej (zobacz dane wszystkich sieci sklepów wielobranżowych).
Dołącz do dyskusji: Biedronka pokazuje w reklamach, jak powstaje polska żywność (wideo)