Będą kolejne zwierzęce reklamy Biedronki. „Chcemy się wyróżnić”
Reklamy Biedronki z animowanym jeleniem tańczącym w samochodzie to pierwsza odsłona dłuższej kampanii pod hasłem „Nic nie zaskoczy tego, kto widział niskie ceny w Biedronce”. - Zależało nam na tym, aby w widoczny i zauważalny dla klientów sposób wyróżnić się na coraz bardziej konkurencyjnym rynku reklamowym - tłumaczy Jeronimo Martins Polska.
Emitowany od tygodnia spot z wizerunkowej kampanii promującej niskie ceny w Biedronce pokazuje, jak jeleń za kierownicą samochodu stojącego w korku słucha głośno muzyki r’n’b i wykonuje taneczne ruchy, zachęcając do tego osoby siedzące w pobliskich autach.
To pierwsza od kilku lat reklama tej marki z żartobliwymi bohaterami animowanymi, poprzednimi były produkty żywnościowe polecające się na różne okazje.
- Obecna kampania wizerunkowa powstała z myślą podkreślenia faktu, iż w Biedronce można znaleźć produkty w najniższych cenach. Zależało nam na tym, aby w widoczny i zauważalny dla klientów sposób wyróżnić się na coraz bardziej konkurencyjnym rynku reklamowym - dlatego właśnie w spotach głównymi bohaterami są abstrakcyjne postaci - komentuje dla Wirtualnemedia.pl biuro prasowe Jeronimo Martins Polska. - Główny przekaz kampanii „Nic nie zaskoczy tego, kto widział niskie ceny w Biedronce” jest spójny z dotychczasową komunikacją marki, skupionej na komunikowaniu „codziennie niskich cen” i jest jej niezmiennym od lat atrybutem - dodaje.
Przypomnijmy, że zabawni brand heroes Henio i Krysia przez ostatnie lata reklamowali Tesco Polska, jednak od początku maja br. sieć zdecydowała się mocniej postawić w reklamach na Roberta Makłowicza, a komunikacja z animowanymi bohaterami jest dalej prowadzona tylko na Facebooku (przeczytaj o tym więcej). Z kolei w reklamach Żabki od prawie dwóch lat występują animowane zwierzęta na czele z Łowcą Promocji (obejrzyj ostatnie spoty).
Bohaterem kolejnej wizerunkowej reklamy Biedronki będzie struś ćwiczący na siłowni. Zaplanowano jeszcze co najmniej jedną odsłonę akcji.
Działania - zaplanowane na kilka tygodni - są prowadzone w telewizji (kanały TVP, TVN i Polsatu), kinach, prasie (m.in. „Fakt”, „Gazeta Wyborcza”, „Newsweek”, „Viva! ”, „Party”), internecie (serwis nicniezaskoczy.biedronka.pl, reklamy m.in. na WP.pl, Gazeta.pl, Onet.pl, o2.pl), na outdoorze (billboardy) oraz w samych sklepach Biedronka.
W I kwartale br. cennikowe wydatki reklamowe Jeronimo Martins Polska (bez internetu) wyniosły 56,58 mln zł, o 10,9 proc. więcej niż rok wcześniej (według Kantar Media - zobacz dane wszystkich czołowych sieci sklepów).
Obsługą reklamową Biedronki zajmują się agencja Duda Polska (kreacja) oraz dom mediowy MEC (planowanie i zakup mediów).
Dołącz do dyskusji: Będą kolejne zwierzęce reklamy Biedronki. „Chcemy się wyróżnić”