Bartłomiej Szmaj na nowym stanowisku w BP
Bartłomiej Szmaj z początkiem września awansował na nowe stanowisko w strukturach pionu marketingu sieci stacji paliwowych BP - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl.
Szmaj objął stanowisko European cards marketing managera. W BP pracuje od listopada 2011 roku. Dotychczas pełnił funkcję szefa marketingu BP w Polsce. Odpowiadał za strategię marketingową firmy na rodzimym rynku, zarządzał trzema teamami marketingowymi odpowiedzialnymi za działania business to business, brand management oraz programy lojalnościowe i CRM.
Wcześniej był m.in. dyrektorem marketingu sieci KFC (należącej do AmRestu) w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Przez wiele lat pracował też w firmie PepsiCo, a także w Kompanii Piwowarskiej. Karierę zaczynał w 1997 roku w agencji reklamowej V&P.
Dołącz do dyskusji: Bartłomiej Szmaj na nowym stanowisku w BP