Artegence, Whites oraz Numbers & Intuition w SAR
Z początkiem roku 2022 SAR przyjął do swojego grona agencje Artegence, Whites oraz Numbers & Intuition.
Obecnie Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR liczy 124 podmioty - agencje full service, agencje mediowe, agencje brand design & consulting, agencje eventowe, agencje interaktywne, domy produkcyjne i agencje AdTech. Jednym z głównych zadań SAR jest promocja oraz animacja środowiska reklamowego w Polsce oraz tworzenie warunków do wymiany doświadczeń i wiedzy pomiędzy podmiotami działającymi na rynku.
Zobacz: Paweł Tyszkiewicz: uregulowanie opłat przetargowych dla agencji jest niemożliwe i niezgodne z prawem
Numbers & Intuition projektuje usługi w branży digital marketingu. Firma ma kompetencje w dziedzinach performance marketingu, projektowania innowacji i zarządzania zmianami.
Artegence to agencja digitalowa łącząca strategię komunikacji, kreację i design. Whites oferuje kompleksową obsługę z zakresu marketingu internetowego.
Dołącz do dyskusji: Artegence, Whites oraz Numbers & Intuition w SAR