Agencja Whites pracuje dla Novo Nordisk
Novo Nordisk, firma z branży opieki zdrowotnej, nawiązała współpracę z agencją Whites w ramach ogólnopolskiej kampanii społecznej „Porozmawiajmy szczerze o otyłości". Ambasadorami kampanii m.in. Aneta Zając i Robert Kudelski.
Kampania, w której Whites odpowiada za komunikację w digitalu, ma na celu edukację społeczeństwa na temat otyłości oraz przeciwdziałanie stygmatyzacji osób borykających się z tą chorobą.
Prowadzone działania digitalowe obejmują komunikację w mediach społecznościowych, stworzenie spójnej z kampanią koncepcji wizualnej (digital&social key vVisual), jak również kampanie płatne, tworzenie wartościowych dla użytkownika treści online oraz wsparcie SEO i analitykę kampanii.
W ramach współpracy powstała również dedykowana strona internetowa, zaprojektowana i wdrożona przez GoodC – software&product house z Grupy Digitalowej Whites. Strona ta dostarcza użytkownikom merytorycznych porad i informacji na temat otyłości, a jednym z ważniejszych jej elementów jest „Słownik otyłości", mający na celu edukację społeczeństwa na temat znaczenia odpowiedniej komunikacji w stosunku do osób chorujących na otyłość.
W kampanię zostali zaangażowani również inspirujący ambasadorzy, m.in. aktorka Aneta Zając, aktor Robert Kudelski oraz prezeska Fundacji „Siła” Agnieszka Liszkowska-Hała.
Dołącz do dyskusji: Agencja Whites pracuje dla Novo Nordisk