Arena Media wypromuje polski bursztyn za granicą
Arena Media podpisała umowę z Krajową Izbą Gospodarczą Bursztynu dotyczącą planowania i zakupu reklam na potrzeby kampanii promującej polski bursztyn na rynkach zagranicznych.
Reklamy polskiego bursztynu ukażą się w prasie konsumenckiej i na billboardach w Niemczech, Włoszech, Stanach Zjednoczonych i Chinach. Będą częścią akcji, która obejmie również m.in. wizyty studyjne dziennikarzy, misje wyjazdowe polskich firm oraz przyjazdowe zagranicznych kupców, międzynarodowe warsztaty bursztynnicze, międzynarodowe sympozjum o bursztynie, projekt Trendbook oraz Galę Bursztynu i Mody.
Budżet całego projektu wynosi prawie 7 mln. zł. Na zlecenie Ministerstwa Gospodarki realizuje je Konsorcjum „Bursztyn Skarb Polski”, w skład którego oprócz Krajowej Izby Gospodarczej Bursztynu Międzynarodowe wchodzą Targi Gdańskie SA, Międzynarodowe Centrum Targowe z Warszawy oraz firma S&A z Gdyni.
Arena Media nie informuje, jak długo w ramach tej akcji będą prowadzone działania reklamowe w mediach ani w jaki sposób zdobyła zlecenie na obsługę ich budżetu.
Dołącz do dyskusji: Arena Media wypromuje polski bursztyn za granicą