Anomaly globalną agencją kreatywną marki Sally Hansen
Firma kosmetyczna Coty zdecydowała, że globalnie obsługą kreatywną marki Sally Hansen zajmie się agencja Anomaly. Tym samym kończy współpracę z agencją Laird&Partners.
Agencja Anomaly zajmie się obsługą kreatywną w zakresie kampanii tv, prasowych, w social mediach, kanałach własnych marki Sally Hansen oraz w miejscach sprzedaży. Będzie też odpowiadać za strategię mediową i planowanie komunikacji.
Agencja Anomaly została wybrana w przetargu prowadzonym przez firmę Coty, jego szczegółów jednak nie ujawniono.
Dotychczas obsługą kreatywną marki Sally Hansen na poziomie globalnym zajmowała się agencja Laird&Partners.
W zakresie planowania i zakupu mediów marka obsługiwana była przez Publicis Media. Coty zapowiedziało, że współpracę z tą agencją będzie kontynuować jak dotychczas.
Pierwsze kampanie autorstwa agencji Anomaly dla Sally Hansen mają być gotowe wiosną 2017 roku.
Dołącz do dyskusji: Anomaly globalną agencją kreatywną marki Sally Hansen