Coca-Cola w pierwszej reklamie od czasu pandemii zachęca do posiłków (wideo)
Koncern Coca-Cola wraca z nową kampanią po kilku tygodniach braku aktywności marketingowych spowodowanym wybuchem pandemii koronawirusa. W nowym spocie autorstwa agencji Anomaly New York zachęca do wspólnych posiłków, ale z zachowaniem nowych zasad.
Reklama „ The Great Meal ” pokazuje 13 prawdziwych gospodarstw domowych z ośmiu miast na całym świecie, w których rodziny wspólnie gotują i dzielą się Coca-Colą podczas posiłku. Reklama wzywa ludzi do wspólnego posiłku tego lata, nawet w odległości kilku metrów od siebie lub zdalnie – z powodu pandemii.
Reklama, która powstała we współpracy z agencją Anomaly New York, została wyprodukowana zdalnie podczas kwarantanny. Obecnie emitowana jest w Stanach Zjednoczonych, a w najbliższych tygodniach pojawi się w innych krajach na całym świecie, m.in. w Niemczech, Hiszpanii, Maroku, Francji, większości krajów azjatyckich i Indiach.
Gdy z powodu pandemii restauracje i bary zamknęły się, a koncerty i wydarzenia sportowe zostały odwołane, Coca-Cola zmieniła swoją strategię marketingową rezygnując z reklam na outdoorze i w telewizji, a skupiając się na bardziej bezpośrednim kontakcie z konsumentami, którzy musieli pozostać w domu.
Spot „The Great Meal”, który właśnie zadebiutował, nawiązuje do reklam z poprzednich lat , prezentujących ludzi jedzących posiłki w restauracjach i pijących Coca-Colę. Została jednak zaktualizowana o nowe realia, takie jak koniczne zachowanie społecznego dystansu.
Dołącz do dyskusji: Coca-Cola w pierwszej reklamie od czasu pandemii zachęca do posiłków (wideo)