Allegro w nowej kampanii promuje Allegro Smart (wideo)
Platforma zakupowa Allegro rozpoczęła nową kampanię na platformie „Nasz największy sklep”, w której pokazuje, że Allegro Smart! to nie tylko dostęp do okazji, lecz także dużo interesujących funkcji. Kampanię przygotowała agencja Ogilvy.
W kampanii „Wszyscy mówią o Allegro Smart!” bohaterowie pokazują, jak wieści o okazjach, możliwości oszczędzania czy wygodzie rozchodzą się między znajomymi.
Główne filmy kampanii pokazują życie bohaterów przez pryzmat opowieści o codziennych rozmowach, w których temat Allegro Smart! wciąż powraca.
Filmy stworzone na potrzeby kampanii wyreżyserował Kuba Michalczuk, za produkcję odpowiadało studio MOON Films, za postprodukcję Televisor, Juice za montaż dźwięku, a muzykę skomponował Włodzimierz Antoniw.
Zakupem mediów zajął się Starcom.
Allegro to zdecydowanie najpopularniejsza platforma e-commerce w Polsce. Według badania Mediapanel w sierpniu br. serwis Allegro.pl zanotował 17,74 mln użytkowników i 61,3 proc. zasięgu, a jego aplikacja mobilna - 8,98 mln użytkowników i 31 proc. zasięgu.
W drugim kwartale br. przychody grupy Allegro zwiększyły się rok do roku o 28,4 proc. do 1,308 mld zł, a zysk netto - ze 185 do 295,9 mln zł. Zmalały natomiast wpływy firmy z porówanywarki Ceneo oraz wydatki marketingowe.
Dołącz do dyskusji: Allegro w nowej kampanii promuje Allegro Smart (wideo)