Agencja VML obroniła obsługę bp
Agencja VML wygrała przetarg na obsługę social media marki bp, przedłużając dotychczasową współpracę o kolejne dwa lata.
Zadaniem VML będzie opracowanie strategii social mediowej opartej na założeniach biznesowych klienta oraz wdrożenie tej strategii i produkcja wszystkich assetów na platformy Facebook i Instagram, a także moderacja i zarządzanie kryzysowe. Agencja będzie odpowiedzialna także za rekomendacje współprac influencerskich.
- Bardzo cieszymy się, że podczas dotychczasowej partnerskiej współpracy z bp udało nam się zbudować wzajemne zaufanie. Dowodem tego są kolejne wyzwania, jakie staną przed nami w ramach realizacji założonej strategii. Dzięki jeszcze bardziej optymalnemu wykorzystaniu kompetencji kreatywnych, strategicznych oraz client engagement w zaktualizowanej strukturze VML Poland opartej o multidyscyplinarne zespoły Tribes, jestem przekonana, że będzie to owocna współpraca - mówi Katarzyna Tomalska, managing partner, VML.
Firmy nie podają, na jak długo zawarły nową umowę o współpracy.
VML jest także agencją obsługującą bp w obszarze ATL.
Dołącz do dyskusji: Agencja VML obroniła obsługę bp