9 ofert w przetargu Instytutu Ochrony Środowiska na kampanię o zmianach klimatu
W ogłoszonym przez Instytut Ochrony Środowiska przetargu na realizację ogólnopolskiej kampanii dotyczącej zmian klimatu wpłynęło 9 ofert – wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Złożyły je m.in. 4Frame, dsk, Mastermind proponując miesięczne wynagrodzenie na poziomie kilkunastu tys. zł. Fabryka Komunikacji Społecznej chce pracować za niespełna 450 zł.
Prowadzony przez IOŚ przetarg dotyczy opracowania strategii, kreacji oraz realizacji zaplanowanych przez instytut działań.
W odpowiedzi na postępowanie wpłynęło 9 ofert. Złożyły je: 4Frame (oferta z ceną 1,79 mln zł, miesięczna obsługa w kwocie 17,9 tys. zł), Fabryka Marketingu (cena 1,49 mln zł, wynagrodzenie 14,9 tys. zł), Aplan Media (cena 1,77 mln zł, wynagrodzenie 17,6 tys. zł), Inner Corp (cena 1,71 mln zł, wynagrodzenie 16,9 tys. zł), agencja dsk (cena 1,62 mln zł, wynagrodzenie 16 tys. zł), Althermedia (cena 1,78 mln zł, wynagrodzenie 17,8 tys. zł) oraz konsorcja: John Pitcher i Fleishman Hillard (cena 1,79 mln zł, wynagrodzenie 17,9 tys. zł), Mastermind Media z LB Relations i Infinity (cena 1,79 mln zł, wynagrodzenie 17,9 tys. zł).
Wśród uczestników przetargu jest też Fabryka Komunikacji Społecznej, która złożyła ofertę z najniższymi spośród wszystkich kwotami. Zaproponowana cena za realizację kampanii to 1,43 mln zł, a wynagrodzenie miesięczne to zaledwie niespełna 450 zł.
Zaplanowana przez IOŚ kampania będzie prowadzona w ramach projektu Klimada 2.0, tzn. „baza wiedzy o zmianach klimatu i adaptacji do ich skutków oraz kanałów jej upowszechniania w kontekście zwiększania odporności gospodarki, środowiska i społeczeństwa na zmiany klimatu oraz przeciwdziałania i minimalizowania skutków nadzwyczajnych zagrożeń”.
Działania mają obejmować komunikację w mediach społecznościowych, kampanię społeczną oraz aktywności public relations. Główne ich przesłanie ma dotyczyć zmian klimatu, w tym potrzeby adaptacji do zmian klimatu w najbliższym otoczeniu (znaczenia adaptacji w podnoszeniu jakości życia i bezpieczeństwa, wpływu na zdrowie), znaczenia różnorodności biologicznej oraz reagowania na zagrożenia (ekstremalne zjawiska pogodowe takie jak huraganowe wiatry, deszcze nawalne, fale upałów i mrozów, ekstremalne opady śniegu).
Kampania ma zachęcać i motywować do wzięcia współodpowiedzialności za stan środowiska. Jej celem jest nakłonienie do trwałej zmiany postaw społecznych w długim czasie.
Działania według wstępnych założeń miały być realizowane od marca 2019 roku do grudnia 2021 roku. Ich budżet wynosi blisko 1,8 mln zł. Start kampanii jest jednak opóźniony, bo IOŚ nie wybrał jeszcze agencji.
Dołącz do dyskusji: 9 ofert w przetargu Instytutu Ochrony Środowiska na kampanię o zmianach klimatu