SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

9 ofert w przetargu Narodowego Instytut Dziedzictwa na obsługę PR

W odpowiedzi na przetarg Narodowego Instytut Dziedzictwa na usługi PR i usługi medialne kampanii społecznej "Krajobraz Mojego Miasta" wpłynęło 9 ofert. Złożyły je m.in. Aplan Media, ClickAd Interactive i Synertime - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.

Przetarg dotyczy świadczenia usług polegających na bieżącym wsparciu zespołu ds. komunikacji społecznej Instytutu w zakresie media relations oraz zapewnienie obsługi medialnej i PR w ramach promocji kampanii społecznej „Krajobraz Mojego Miasta”.

Oferty w przetargu złożyło 9 agencji. Są to: Aplan Media (z ceną 199,1 tys. zł), 2mgroup Komunikacja Biznesowa (z ceną 170,8 tys. zł), Remakable Ones (z ceną 183 tys. zł), Jarosław Kril Public Relations (z ceną 122,8 tys. zł), ClickAd Interactive (z ceną 178,4 tys. zł), Synertime (z ceną 179,6 tys. zł), Norddigital.com (z ceną 169 tys. zł), MWM PR (z ceną 158,9 tys. zł) i Tarraya (z ceną 203 tys. zł).  

Na realizację zaplanowanych działań Instytut przeznaczy 175 tys. zł.

„Krajobraz Mojego Miasta” to kampania społeczna, której celem jest zwrócenie uwagi na problem chaosu reklamowego, braku spójności architektonicznej i niewłaściwego planowania przestrzeni miejskiej. Idea powstała z inicjatywy prof. Magdaleny Gawin, wiceminister Kultury, Generalnego Konserwatora Zabytków w 2016 r.

Kampania społeczna składa się z szeregu działań edukacyjnych i promocyjnych. Głównym narzędziem jest film (w całości i w odcinkach), spot, jak również strona internetowa oraz profil na Facebooku. Wsparciem są ambasadorowie kampanii, którzy systematycznie dołączają do grona popularyzatorów akcji, np. Robert Gonera, Dorota Chotecka-Pazura czy Sebastian Karpiel-Bułecka.

Kampania będzie realizowana w okresie od 1 czerwca do 30 listopada 2021 roku. Wybrana w przetargu agencja zajmie się obsługą medialną i PR kampanii, jej promocją i zwiększeniem jej rozpoznawalności. Kampania będzie obejmować działania public relations, media relations, działania eventowe online. Do jej zadań należeć będzie przygotowanie listy mediów (regionalnych, ogólnopolskich, lifestylowych i branżowych) koniecznych do realizacji kampanii i jej bieżąca aktualizacja, inicjowanie i utrzymywanie stałych, bieżących kontaktów z dziennikarzami.

Agencja ta opracuje i przedstawi projekt logotypu kampanii, będzie regularnie przygotowywać i rozsyłać komunikaty prasowe. Zapewni udział ekspertów Instytutu w min.2 audycjach radiowych w stacjach o zasięgu ogólnopolskim emitowanych w programach o tematyce lifestylowej, a także zagwarantuje ekskluzywny wywiad z dyrektorem instytucji w dzienniku ogólnopolskim o nakładzie powyżej 60 tys. egz. dziennie. Będzie również odpowiadać za content merytoryczny w postaci gotowych postów, zawierających treść i infografikę do mediów społecznościowych, będzie prowadzić kampanię promocyjną akcji na YouTube, przedstawi nowy projekt graficzny istniejącej już strony głównej kampanii społecznej "Krajobraz Mojego Miasta". Zajmie się także emisją spotu i filmu promującego kampanię m.in. na Vimeo, forach, blogach itp. Zorganizuje również konferencję prasową, na której będzie minimum 20 dziennikarzy.

Zwycięska agencja będzie pracować dla Instytutu do 5 grudnia br.

 

Dołącz do dyskusji: 9 ofert w przetargu Narodowego Instytut Dziedzictwa na obsługę PR

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl