9 na 10 marketerów wykorzystuje Facebooka
Spośród mediów społecznościowych, zdecydowanie najpopularniejszym narzędziem marketingowym wśród marketerów jest Facebook.
Z badania przeprowadzonego przez serwis Social Media Examiner wynika, że 92 proc. marketerów wykorzystuje Facebook jako narzędzie marketingowe.
Drugim najczęściej wykorzystywanym serwisem społecznościowym przez marketerów jest Twitter (84 proc.), a następne w kolejności są LinkedIn (71 proc.), blogi (68 proc.) oraz YouTube lub inne strony wideo (56 proc.). Na ostatnim miejscu znalazł się tymczasem MySpace (6 proc.).
Facebook jest także portalem społecznościowym, o którym największy odsetek marketerów (70 proc.) chce dowiedzieć się więcej. Tuż za nim znalazły się blogi (69 proc.), a najmniej wskazań ponownie otrzymał MySpace (10 proc.).
Social Media Examiner umieścił link do swojego badania na Twitterze, który pojawił się także na stronach innych portali społecznościowych, w tym Facebook i LinkedIn. Serwis rozesłał go także do 50 tys. marketerów. W ciągu 10 dni udział w ankiecie wzięły 3.342 osoby.
Dołącz do dyskusji: 9 na 10 marketerów wykorzystuje Facebooka