700 studentów promuje piwa Kompanii Piwowarskiej
W 27 miastach z udziałem 700 studentów trwa akcja promująca piwa produkowane przez Kompanię Piwowarską, m.in. Tyskie Klasyczne i Książęce. To największy tego typu projekt marketingowy w historii firmy.
W przedświątecznym tygodniu - od 14 do 21 grudnia - 700 studentów z 27 miast, w których znajdują się ośrodki akademickie, odwiedzi ok. 4,9 tys. sklepów. Zadaniem uczestników akcji jest zachęcanie klientów do zakupu piw z portfolio Kompanii Piwowarskiej, ze szczególnym uwzględnieniem wprowadzonego niedawno do sprzedaży Tyskiego Klasycznego (przeczytaj o nim więcej) oraz wszystkich wariantów Książęcego. Studenci otrzymali w tym celu specjalnie zaprojektowane koszulki oraz książeczki z opisami wszystkich marek z oferty Kompanii Piwowarskiej. A wcześniej zostali odpowiednio przeszkoleni wzięli przez trenerów sprzedaży i trenerów regionalnych przedsiębiorstwa. Mają nie tylko rekomendować piwa produkowane przez firmę, lecz również promować kulturę piwną.
- Zależało nam, aby w akcji wzięli udział studentki i studenci najchętniej zarządzania i sprzedaży, tak by kierunki ich studiów były w jakiś sposób związane z zadaniem, jakie będą mieli wykonać - opisuje kierujący tym projektem Piotr Linkiewicz, kierownik ds. rozwoju sprzedaży w Kompanii Piwowarskiej. W akcji uczestniczą tylko osoby mające ukończone 21 lat.
To kolejny tego typu projekt realizowany przez Kompanię Piwowarską. Przy czym we wcześniejszych brali udział pracownicy firmy - jesienią ub.r. promowali Żubra Ciemnozłotego (przeczytaj szczegóły), a jesienią br. - Książęce (więcej o tej kampanii w mediach). Przedsiębiorstwo zaznacza, że obecna akcja ma największy zasięg.
Dołącz do dyskusji: 700 studentów promuje piwa Kompanii Piwowarskiej