4 agencje w walce o budżet reklamowy UPS
Cztery agencje pozostały w finałowej walce o globalny budżet reklamowy firmy kurierskiej UPS.
Firma w kwietniu rozpoczęła przegląd swojego wartego 200 milionów dolarów budżetu, obejmującego m.in. tradycyjną i cyfrową reklamę oraz planowanie i zakup mediów. Przetarg nadzoruje londyńska firma konsultacyjna AAR Group.
Finaliści to agencje JWT, Ogilvy & Mather i Young & Rubicam (wszystkie należące do WPP Group) oraz Euro RSCG (Havas). Wszystkim w przetargu partnerują domy mediowe: Mindshare (z JWT i Y&R), Maxus (z Ogilvy) i MPG (z Euro RSCG). Finałowe prezentacje zaplanowano na wrzesień.
Z kolei wśród agencji, które nie awansowały do kolejnego etapu przetargu, nie znalazła się The Martin Agency (Interpublic Group), która obecnie obsługuje UPS na rynku amerykańskim. Odpadły także Arnold (Havas), Bartle Bogle Hegarty (Publicis Groupe) i TBWA (Omnicom Group).
źródło: Adweek
Dołącz do dyskusji: 4 agencje w walce o budżet reklamowy UPS