350 zgłoszeń do Chamletów, tegoroczna edycja jest ostatnią
Do tegorocznego konkursu Chamlety na najgorsze polskie reklamy nadesłano prawie 250 zgłoszeń, głównie reklam drukowanych i społeczno-politycznych. Obecna edycja jest ostatnia - organizatorzy zamiast konkursu przygotują nową inicjatywę.
Tak jak w poprzednich latach tegoroczna edycja Chamletów jest podzielona na pięć kategorii: reklama drukowana, telewizyjna, internetowa i społeczno-polityczna oraz program communication design. W każdej jurorzy wybiorą 10 nominacji i zwycięzcę - spośród prawie 350 zgłoszeń (wybrane z nich prezentujemy poniżej).
W jury konkursu zasiadają przedstawiciele Uniwersytetu Wrocławskiego, Łódzkiego i Jagiellońskiego: prof. Michael Fleischer, prof. Grażyna Habrajska, prof. Alosza Awdiejew, prof. Piotr Lewiński, prof. Marcin Cieński, dr Michał Grech i mgr Mariusz Wszołek, a także Dirk Henkelmann (dyrektor kreatywny agencji dundp).
Ponadto przyznane zostaną EkstraSuperChamlety - w każdej kategorii dla jednego spośród projektów nagrodzonych w tegorocznej i czterech poprzednich edycjach konkursu.
Wszystkie wyróżnienia zostaną ogłoszone podczas gali 28 listopada w sali im. Unii Europejskiej w budynku Wydziału Prawa Uniwersytetu Wrocławskiego. Zaraz po tym zaplanowano debatę na temat problemów polskiej komunikacji reklamowej.
Tegoroczna edycja Chamletów jest ostatnią. - Organizując nasz jubileusz pięciolecia festiwalu najgorszych reklam, ciesząc się z Państwa uczestnictwa w dotychczasowych edycjach oraz wspierania naszej inicjatywy, postanowiliśmy równocześnie poprzestać na owym jubileuszu, i rozpocząć edycję czegoś nowego, równie, jak mniemamy, ciekawego dla Państwa i dla nas - informuje prof. Michael Fleischer, pomysłodawca Chamletów.
Szczegółowe informacje o nowej inicjatywie mają zostać podane w najbliższym czasie.
Dołącz do dyskusji: 350 zgłoszeń do Chamletów, tegoroczna edycja jest ostatnią