SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

12 warunków zdrowego posiłku - nowa kampania Hortex

14 stycznia miała swoją telewizyjną premierę nowa kampania marki Hortex przygotowana przez Euro RSCG Warsaw, a dotycząca mrożonych warzyw Hortex. Przebiega ona pod hasłem 'Warzywa Hortex. Świeżo zamrożone'.

Film adresowany jest do nowoczesnych kobiet, chętnie sięgających po produkty szybkie w przygotowaniu, dbających o bliskich i ich zdrowie. Reklama zwraca uwagę na fakt, że kupując warzywa, kierujemy się głównie ich wyglądem, a piękny wygląd to nie wszystko. To zaledwie jeden z 12 warunków, które musi spełnić każde warzywo, aby znalazło się w mrożonkach Hortex. Hortex wybiera tylko najlepsze warzywa, które są mrożone tuż po zbiorach, dzięki czemu zachowują świeżość, pełnię smaku i bogactwo witamin. Kupując mrożone warzywa Hortex, konsumentki mogą być pewne, że właściwie dbają o swoją rodzinę, zapewniając jej pyszny i zdrowy posiłek.

Film można oglądać m.in. w TVP, Polsat, TVN, TVN7. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Mediaedge:CIA.

Ze strony Euro RSCG Warsaw przy projekcie pracowali: Paweł Krzemiński - creative director, Sylwia Rękawek - art director, Justyna Nakielska - copywriter. Produkcją zajęła się Katarzyna Lachowicz.

Dołącz do dyskusji: 12 warunków zdrowego posiłku - nowa kampania Hortex

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl