Grupa Onet-RAS Polska to jedna z największych grup medialnych na rynku polskim i Europy Środkowo-Wschodniej. Serwisy internetowe i tytuły prasowe Grupy mają miesięcznie ponad 16 mln użytkowników i czytelników, co daje nam pozycję lidera zasięgowego wśród polskich wydawców.
Brand Manager
Miejsce pracy: Warszawa
Brand Manager Kolekcji Wydawniczych odpowiedzialny będzie za:
• Planowanie i realizacja działań promocyjnych i reklamowych dla wybranych brandów Grupy Onet-RASP
• Dbanie o wizerunek wybranych brandów Grupy Onet-RASP
• Koordynowanie projektów i czynne uczestnictwo w poszczególnych etapach pracy dla brandów Grupy Onet -RASP
• Współtworzenie strategii komunikacyjnej (reklamowej i promocyjnej)
• Przygotowanie harmonogramu i media planów
• Planowanie działań w mediach własnych Grupy ONET-RAS Polska
• Ścisła współpraca z partnerami zewnętrznymi (patronaty medialne, blogerami, studiem dźwiękowym)
• Koordynowanie budżetu, rozliczenie faktur
• Ścisła współpraca z redakcją w zakresie patronatów medialnych oraz działań promocyjnych
• Wsparcie działu sprzedaży – przygotowywanie ofert barterowych (dodatek do ofert komercyjnych)
• Współpraca z wewnętrznymi i zewnętrznymi działami graficznymi i zespołami produkcyjnymi przy opracowywaniu materiałów promocyjnych
• Podsumowywanie kampanii oraz raportowanie
Wymagania:
• Wykształcenie wyższe (najchętniej o profilu związanym z marketingiem, reklamą lub PR’em)
• Co najmniej 3 letnie doświadczenie związane z pracą w dziale marketingu lub agencji reklamowej
• Doświadczenie z zakresu performance marketingu i znajomość rynku performance
• Doświadczenie we współpracy z domami mediowymi oraz agencjami kreatywnymi
• Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
• Nastawienie na realizację celów i powierzonych zadań
• Kreatywność i komunikatywność
• Zaangażowanie i pasja
Oferujemy:
• Pracę wśród ludzi z pasją - którzy lubią to, co robią
• Możliwość rozwoju zawodowego
• Atrakcyjny pakiet socjalny, ceniony przez naszych pracowników