Żubrówka Bison Grass w nowej butelce
Żubrówka Bison Grass (CEDC) pojawiła się w sprzedaży w zmienionej butelce. Zaprojektowała ją agencja Claessens International.
Nowe opakowanie Żubrówki Bison Grass łączy w sobie elementy obecnej, transparentnej identyfikacji handlowej tej marki z tradycyjną papierową etykietą, która funkcjonowała na polskim rynku od 1954 roku. Intensywnie zielona kolorystyka ma przyciągać uwagę i nawiązywać do naturalnego procesu produkcji wódki. Natomiast trawa żubrowa widoczna wewnątrz butelki jest podkreślona poprzez charakterystyczne tłoczenia źdźbeł. W etykiecie uwypuklono oznaczanie „Bison Grass”.
Nowy kształt butelki Żubrówki Bison Grass nawiązuje do opakowania czystej Żubrówki Białej, która pojawiła się na rynku w listopadzie ub.r. – Jesteśmy przekonani, że teraz marka zyska jeszcze lepszą widoczność na półce, większą wyróżnialność i spójność wizerunkową, co przełoży się na wzrost sprzedaży zarówno tradycyjnej Żubrówki Bison Grass, jak i Żubrówki Białej – komentuje Paweł Sobalak, kierownik brandu Żubrówka.
Nowe opakowanie Żubrówki Bison Grass zostało zaprojektowane przez agencję Claessens International.
Dołącz do dyskusji: Żubrówka Bison Grass w nowej butelce