Zmiany PR w Grupie Adweb
Agencja Interaktywna Adweb wzmacnia dział E-PR - w skład jej struktur weszła agencja public relations Planet PR.
Do zadań Planet PR należy nie tylko obsługa klientów w zakresie E-PR, ale również integracja z przedsięwzięciami prowadzonymi tradycyjnie. Plany zakładają połączenie zaplecza specjalistów i wsparcia badawczego oferowanego przez Planet PR z dotychczasowymi doświadczeniami Agencji Adweb w buzz marketingu, marketingu wirusowym oraz działaniach nastawionych na interakcję z użytkownikiem.
- Liczne narzędzia PR oferowane przez Internet dają ciekawe możliwości wzmocnienia działań marketingowych. Biorąc pod uwagę tempo rozprzestrzeniania się informacji w Sieci właściwie prowadzone public relations stało się szczególnie istotne - mówi Bartłomiej Juszczyk, prezes Grupy Adweb - Współcześni konsumenci oczekują wiarygodnych informacji i ważne by mogli je szybko uzyskać. Tymczasem dla wciąż wielu polskich firm obecność w Sieci ogranicza się jedynie do reklamy.
Dołącz do dyskusji: Zmiany PR w Grupie Adweb