SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Zmiany PR w Grupie Adweb

Agencja Interaktywna Adweb wzmacnia dział E-PR - w skład jej struktur weszła agencja public relations Planet PR.

Do zadań Planet PR należy nie tylko obsługa klientów w zakresie E-PR, ale również integracja z przedsięwzięciami prowadzonymi tradycyjnie. Plany zakładają połączenie zaplecza specjalistów i wsparcia badawczego oferowanego przez Planet PR z dotychczasowymi doświadczeniami Agencji Adweb w buzz marketingu, marketingu wirusowym oraz działaniach nastawionych na interakcję z użytkownikiem.

- Liczne narzędzia PR oferowane przez Internet dają ciekawe możliwości wzmocnienia działań marketingowych. Biorąc pod uwagę tempo rozprzestrzeniania się informacji w Sieci właściwie prowadzone public relations stało się szczególnie istotne - mówi Bartłomiej Juszczyk, prezes Grupy Adweb - Współcześni konsumenci oczekują wiarygodnych informacji i ważne by mogli je szybko uzyskać. Tymczasem dla wciąż wielu polskich firm obecność w Sieci ogranicza się jedynie do reklamy.

Dołącz do dyskusji: Zmiany PR w Grupie Adweb

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl