„Złoty smak życia” w kampanii Jacobs Cronat Gold (wideo)
Od 14 września trwa telewizyjna kampania reklamowa Jacobs Cronat Gold. Akcję - prowadzoną pod hasłem „Złoty smak życia” - produkujący tę kawę Kraft Foods Polska przygotował razem z firmami JWT Warszawa, OTO i Starcom.
Kampania Jacobs Cronat Gold jest oparta na spocie, który pokazuje historię z życia kobiety przeplataną sekwencjami ujęć tej kawy. Przekaz podkreśla, że to właśnie Jacobs Cronat Gold inspiruje bohaterkę do przypominania sobie przyjemnych chwil z życia.
Reklama do końca września będzie emitowana w wersji 30-sekundowej, a później również w wersji 45-sekundowej. Spot wyreżyserował Guntram Krasting, a wyprodukował dom produkcyjny OTO. Kreację kampanii wspólnie z Kraft Foods Polska przygotowała agencja reklamowa JWT Warszawa, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom. Planowane jest rozszerzenie akcji na inne media.
Dołącz do dyskusji: „Złoty smak życia” w kampanii Jacobs Cronat Gold (wideo)