Zakupy z e-sklepów będzie można odbierać w salonikach Kolportera dzięki nowej usłudze FedExu
Firma logistyczna FedEx Express uruchomiła nową usługę Direct2Retail dla klientów sklepów internetowych. W ramach tej usługi w salonikach Kolportera w całym kraju można odbierać paczki z towarami, zamówionymi w e-sklepach.
Usługa FedEx Direct2Retail pozwala klientom internetowych sklepów zamawiać przesyłki do jednego z ponad 600 salonów prasowych Kolportera, rozmieszczonych na terenie całej Polski. Rozwiązanie zapewnia wygodę i elastyczność biznesom i klientom indywidualnym.
Usługa obejmuje przesyłki o wadze do 10 kg i maksymalnych wymiarach 30 na 40 na 50 cm. Paczka dostarczona do wybranej lokalizacji Kolportera czeka na odbiór cztery dni robocze, a o jej doręczeniu klient zostanie powiadomiony za pośrednictwem różnych kanałów komunikacji: wiadomości e-mail i SMS. Każdy z punktów obsłuży również pobrania gotówkowe do 3 tys. zł.
- Mali sprzedawcy internetowi to zwykle przedsiębiorcy z krwi i kości, a oś ich biznesów stanowi wyjątkowy produkt. Jako partner logistyczny, wspieramy naszych klientów doświadczeniem zebranym przez dekady działalności i szeroką siecią połączeń - mówi Mariusz Mik, VP ground operations na Europę Wschodnią w FedEx Express.
Dostawcą rozwiązań technologicznych dla nowej usługi FedEx jest polska spółka Sendit. - Wieloletnie doświadczenie w sektorze e-commerce pozwoliło nam stworzyć kompleksowe rozwiązanie technologiczne, odpowiadające potrzebom wszystkich stron. Klientom e-sklepów oferujemy wygodną mapę wyboru punktów odbioru, nadawcom szereg automatycznych narzędzi, a operatorom usługi zapewniamy kompletne oprogramowanie i wsparcie technologiczne - komentuje Wojciech Kliber, wiceprezes zarządu Sendit.
Dołącz do dyskusji: Zakupy z e-sklepów będzie można odbierać w salonikach Kolportera dzięki nowej usłudze FedExu