Wszystkie dwutygodniki o gwiazdach na minusie. „Gala” z rekordowo niską sprzedażą
W listopadzie 2014 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników people było „Party”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki, a najwięcej straciła „Gala”, ktora w listopadzie ub.r. nie stosowała promocji cenowej.
Średnia sprzedaż ogółem dwutygodnika „Party” (Edipresse Polska) w listopadzie 2014 roku wyniosła 241 841 egz. W porównaniu do listopada 2013 roku była ona niższa o 14,57 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Zobacz Jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie
Drugie miejsce zajął dwutygodnik „Show” (Wydawnictwo Bauer). Zanotował on spadek sprzedaży ogółem wynoszący 15,40 proc. i średni wynik na poziomie 208 838 egz.
Na podium znalazł się jeszcze magazyn „Flesz” (Edipresse Polska). Średnia sprzedaż ogółem tego pisma spadła w ciągu roku o 13,88 proc. do 124 880 egz.
Z kolei największy spadek, wynoszący 32 proc., odnotowała „Gala” (Grupa Burda), której średni wynik w listopadzie zeszłego roku uplasował się na poziomie 52 538 egz.
ZKDP | listopad | |||||
Wirtualnemedia.pl | 2014 | 2013 | ||||
Tytuł | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Party Życie Gwiazd | 357 839 | 241 908 | 241 841 | 428 385 | 283 167 | 283 100 |
Show | 312 455 | 208 838 | 208 838 | 384 905 | 246 843 | 246 843 |
Flesz Gwiazdy & Styl | 214 310 | 125 364 | 124 880 | 268 635 | 145 484 | 145 000 |
Viva! | 222 078 | 111 038 | 111 038 | 257 789 | 141 695 | 141 695 |
Grazia | 134 915 | 71 175 | 71 025 | 187 430 | 84 615 | 84 465 |
Gala | 107 000 | 52 587 | 52 538 | 165 116 | 77 356 | 77 261 |
W listopadzie 2014 roku w porównaniu do października 2014 roku wszystkie pisma zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej straciła „Gala” - było to 63,09 proc.
ZKDP | 2014 | |||||
Wirtualnemedia.pl | listopad | październik | ||||
Tytuł | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Party Życie Gwiazd | 357 839 | 241 908 | 241 841 | 370 083 | 289 249 | 289 182 |
Show | 312 455 | 208 838 | 208 838 | 322 246 | 228 821 | 228 821 |
Flesz Gwiazdy & Styl | 214 310 | 125 364 | 124 880 | 215 220 | 125 782 | 125 298 |
Viva! | 222 078 | 111 038 | 111 038 | 203 545 | 119 869 | 119 869 |
Grazia | 134 915 | 71 175 | 71 025 | 166 643 | 97 805 | 97 655 |
Gala | 107 000 | 52 587 | 52 538 | 229 885 | 142 409 | 142 359 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: Wszystkie dwutygodniki o gwiazdach na minusie. „Gala” z rekordowo niską sprzedażą