Tyle kosztują reklamy w Polsacie. Najdrożej przy "Świętokrzyskiej Nocy Kabaretowej"
Biuro reklamy Polsat Media ogłosiło cennik reklamowy na sierpień. Najwyżej wyceniono w nim spoty emitowane przy transmisji z “Świętokrzyskiej Nocy Kabaretowej - Kielce 2024”. Kosztują blisko 60 tys. zł.
59 tys. zł (cena netto, bez rabatów dla spotu 30-sek.) kosztuje reklama przy transmisji z “Świętokrzyskiej Nocy Kabaretowej - Kielce 2024”, którą Polsat pokaże w niedzielę 25 sierpnia.
Dzień wcześniej stacja będzie transmitować koncert “Przebój Lata Radia Zet i Polsatu - Magiczne zakończenie wakacji Kielce 2024”. Wtedy za spot trzeba zapłacić 31,8 tys. zł.
Kilka dni wcześniej, 16 sierpnia widzowie Polsatu będą mogli oglądać “Festiwal Weselnych Przebojów Mrągowo 2024” - cena reklamy przy nim wynosi maks. 35 tys. zł. Z kolei w ostatnią sobotę sierpnia w ramówce stacji o godz. 20 znajduje się pozycja zatytułowana “Kabarety” - za reklamę przy niej trzeba zapłacić 34,6 tys. zł.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
1 sierpnia natomiast Polsat pokaże mecz w ramach eliminacji Ligi Konferencji. Reklamodawcy zainteresowani obecnością w bloku przy nim zapłacą maks. 27,8 tys. zł.
Stawka za reklamę przy “Wydarzeniach” wynosi 25,5 tys. zł dla emisji w niedzielne wieczory oraz do 31,1 tys. zł w dni powszednie. Za spot przy serwisie sportowym trzeba zapłacić 22,3 tys. zł w niedziele i do 25 tys. zł w dni robocze, zaś przy prognozie pogody - odpowiednio 25,1 tys. zł i 24,7 tys. zł.
Polsat Media jako ostatnie biuro reklamy tv - po biurze reklamy TVP i TVN Media - podało ceny reklam na sierpień.
Dołącz do dyskusji: Tyle kosztują reklamy w Polsacie. Najdrożej przy "Świętokrzyskiej Nocy Kabaretowej"