SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Wprost”, „Twój Styl” i „Świat Kobiety”: dwa razy więcej z reklam

Polskie magazyny styczniu br. cennikowo zarobiły z reklam 15,6 proc. więcej niż rok wcześniej. Wpływy „Wprost”, „Twojego Stylu” i „Świata Kobiety” wzrosły o 100 proc.

Dane Kantar Media (Expert Monitor) przygotowane dla portalu Wirtualnemedia.pl pokazują, że wśród polskich magazynów w styczniu br. najwięcej z reklam cennikowo zarobił „Tele Tydzień” (Wydawnictwo Bauer), osiągając przychody o 74 proc. wyższe niż rok wcześniej. W styczniu ub.r. liderem pod tym względem był „Newsweek Polska” (Ringier Axel Springer Polska), ale w styczniu br. zarobił tylko minimalnie więcej, przez co spadł w zestawieniu na 4. miejsce.

Kilka czasopism zanotowało wzrosty cennikowych wpływów reklamowych w skali roku sięgające 100 proc. I tak „Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer) „na papierze” zarobił  106 proc. więcej, „Wprost” (AWR Wprost) – 93 proc. więcej, a „Świat Kobiety” (Wydawnictwo Bauer) – 120 proc. więcej.

Mniejsze wzrosty przychodów z reklam zanotowały „Viva!” (Edipresse Polska) i „Olivia” (Marquard Media Polska) – odpowiednio 17 i 7 proc. Natomiast „Claudia”(G+J Polska) i „Elle” (Grupę Burda) zarobiły mniej niż przed rokiem – odpowiednio o 16 i 8 proc.

Łączne przychody reklamowe magazynów w styczniu br. były o 15,6 proc. wyższe niż rok wcześniej. Przypomnijmy, że w ub.r. czasopisma zarobiły z reklam 0,4 proc. więcej niż rok wcześniej, a liderem wpływów był „Newsweek Polska” (szczegółowe informacje na ten temat).

Cennikowe wpływy reklamowe magazynów (bez autopromocji)
 I.2011I.2010
Tele Tydzień8 952 010 zł5 133 456 zł
Twój Styl7 151 720 zł3 463 458 zł
Wprost6 487 590 zł3 365 914 zł
Newsweek Polska6 173 380 zł6 169 453 zł
Świat Kobiety3 930 905 zł1 783 975 zł
Polityka3 691 800 zł5 198 000 zł
Claudia2 842 450 zł3 360 013 zł
Viva!2 613 700 zł2 226 617 zł
Olivia2 555 206 zł2 377 516 zł
Elle2 475 775 zł2 691 999 zł
monitorowane tytuły razem155 636 172 zł134 653 270 zł


 

Dołącz do dyskusji: „Wprost”, „Twój Styl” i „Świat Kobiety”: dwa razy więcej z reklam

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Mefisto
A od kiedy to Twój Styl jest w Axel Springer??
odpowiedź
User
Belzebub
Może jakaś pogłębiona analiza związana z podwyżkami cenników......?
Czy tak sobie po prostu piszemy i nie myślimy co chcemy przez to powiedzieć?
odpowiedź
User
Kaśka B.
Kurcze, szukałam informacji o Unilever i przekierowało mnie tutaj,,,,a interesuję się (śledzę z uwagą :) ) nowy pomysł : rama.pl.
Jakoś nie czuję tego typu reklamy .....
odpowiedź