WPP uruchomił w Polsce agencję Labstore, zarządza nią Grzegorz Sierzputowski
Na polskim rynku startuje agencja retail i shopper marketingowa Labstore działająca w ramach struktur grupy WPP (należą do niej m.in. Young&Rubicam, VML, TNS, BAV LAB czy Kantar Retail). Nową spółką kieruje Grzegorz Sierzputowski, ostatnio związany z CEDC.
Agencja Labstore zajmuje się doradztwem strategicznym związanym z szeroko pojętymi strategiami sprzedażowymi (np. shopper insights, strategie rozwoju kategorii, strategie sprzedaży, tworzenie i implementacja systemów KPI), komunikacją (strategia komunikacji w touchpointach, komunikacja w punktach sprzedaży, komunikacja B2B), tzw. store design (tworzenie sklepów tradycyjnych, internetowych i typu popup, rozwiązania ekspozycyjne) oraz aktywacjami (promocje, eventy).
Labstore korzysta z takich narzędzia jak BAV Shopper (pozwala zestawiać i crossować zachowania zakupowe z danymi audytowymi marek pochodzącymi z bazy Brand Asset Valuator), LabX (wyłączny dostęp do Shopper Experience Lab na Uniwersytecie w Wiedniu pomagający projektować i weryfikować doświadczenia zakupowe) oraz z Shopper eXploring, własnej metodologii jakościowych badań shopperowych.
Labstore w Polsce zarządzany jest przez Grzegorza Sierzputowskiego, partnera zarządzającego oraz Luizę Mec, head of creative. Sierzputowski ma ponad 15-letnie doświadczenie w trade marketingu oraz sprzedaży po stronie klienta. Był m.in. szefem działu category and channel sales w Nestle oraz pełnił funkcję członka zarządu odpowiedzialnego za trade marketing w Pernod-Ricard. Ostatnio pracował jako trade marketing director w CEDC.
Luiza Mec ukończyła Pratt Institute w Nowym Jorku ze specjalizacją Communication Design, pracowała wcześniej w Pentagram NY, BFDB w Nowym Jorku oraz była szefem kreacji w warszawskim biurze Saatchi Direct.
Obecnie zespół Labstore liczy kilka osób. Grzegorz Sierzputowski w rozmowie z Wirtualnemedia.pl zapewnia, że działalność nowej firmy nie jest w żaden sposób ograniczona listą klientów obsługiwanych przez agencje należące do WPP - mogą z jej usług korzystać wszyscy zainteresowani marketerzy.
Przewagą Labstore nad innymi konkurencyjnymi agencjami zajmującymi się shopper marketingiem ma być m.in. to, że jest agencją globalną i częścią WPP. - To daje nam dostęp do bazy shoperowych case study oraz do doświadczenia zespołów pracujących nad różnorodnymi zagadnieniami ze świata shoppera. Jako część WPP jesteśmy w stanie odpowiedzieć kompleksowo na każdy problem marketera, prowadzić zintegrowane projekty i korzystać z doświadczeń firm takich jak Young&Rubicam, VML, TNS, BAV LAB czy Kantar Retail - podkreśla Grzegorz Sierzputowski.
Dołącz do dyskusji: WPP uruchomił w Polsce agencję Labstore, zarządza nią Grzegorz Sierzputowski