Władysław Buchner szefem kreacji Canal+, Łukasz Słotwiński przejdzie do Brand New Attitude
Łukasz Słotwiński z końcem września przestaje pełnić funkcję dyrektora kreatywnego Canal+. Zastąpi go Władysław Buchner. Słotwiński będzie natomiast dyrektorem kreatywnym Brand New Attitude - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
Łukasz Słotwiński odchodzi z nc+ po siedmiu latach. Wkrótce dołączy do zespołu firmy brandingowej Brand New Attitude, gdzie obejmie stanowisko dyrektora kreatywnego. - Zostaję więc w branży kreatywnej i komunikacji, skupiając się na istocie tego, w czym najlepiej się czuję, brandingu. Czuję, że to naturalny krok w dalszym rozwoju zawodowym - komentuje dla portalu Wirtualnemedia.pl Słotwiński.
Słotwiński odpowiadał m.in. za czołówkę serialu "Belfer" czy nowe logo nc+. Do platformy przeszedł z G7, wcześniej pracował w agencjach Young&Rubicam, McCann, Air Agency czy Kolman Advertising.
Władysław Buchner nowym szefem kreacji Canal+
Nowym dyrektorem kreatywnym Canal+ będzie Władysław Buchner. Ze stacją związany jest od 2011 roku. Jako dyrektor artystyczny odpowiadał za przygotowanie koncepcji kreatywnej kanału Canal+ 4K Ultra HD, równolegle był odpowiedzialny za oprawę graficzna kanałów premium z rodziny Canal+.
Wcześniej w dziale kreacji platformy nc+ odpowiadał za tworzenie materiałów graficznych dla wewnętrznego działu marketingu.
W przeszłości Buchner był dyrektorem artystycznym miesięcznika "Znak", a także zastępcą dyrektora artystycznego w tygodniku „Przekrój”. Pracował w wydawnictwach Edipresse, Ozon Media, Professional Medical Promotion oraz agencji reklamowej Closbrothers. Jest absolwentem studiów graficznych na Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi na wydziale Projektowania Graficznego.
Na koniec czerwca platforma nc+ miała 2,12 mln klientów, wobec 2,1 mln rok wcześniej.
Dołącz do dyskusji: Władysław Buchner szefem kreacji Canal+, Łukasz Słotwiński przejdzie do Brand New Attitude